مدیر کل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور، گفت: سازمان‌های مردم نهاد از این پس با ارائه طرح و ایده‌ی خاص موفق به کسب مجوز می‌شوند.

اجرای تخصصی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در سال 94محمد حسن خیرخواه مدیر کل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور در گفت و گو با خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای تخصصی فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در سال 94 اظهار کرد: دوره‌های آموزشی مدونی با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی ویژ‌ه‌ی مدیران و رؤسا از سال‌های گذشته به منظور ارتقای ارائه خدمات سازمان‌ها اجرا شده است که تأثیر مطلوبی بر عملکرد سازمان‌ها داشته است.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهادی که آموزش‌ها را دریافت نکرده‌اند برای تمدید مجوز مؤسسه لزوماً باید در این دوره‌ها شرکت کنند.

خیرخواه با بیان اینکه سمن‌ها باید تخصصی به فعالیت بپردازند، تصریح کرد: سازمان‌ها در گذشته به صورت عام اقدام به کسب مجوز می‌کردند که این امر منسوخ شده و از این پس مؤسسه‌ها با ارائه طرح و ایده‌ی جدید و بعد از گذراندن دوره آموزشی موفق به کسب مجوز تشکیل سازمان می‌شوند.

وی تأکید کرد: نیاز سنجی و توزیع عادلانه سازمان‌های مردم نهاد همگام با نیازهای مردم یکی از مزایای اجرای تخصصی فعالیت‌ سمن‌ها است.

مدیر کل دفتر توسعه و نظارت بر مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت: اجرای دوره‌های آموزشی و تخصصی فعالیت سمن‌ها در ارتقای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تخصصی ، سازمان ، مردم نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار