مقامات بیمارستان تگزاس اتهام پرستاری را كه مدعی آسیب دیدن از ویروس ابولا شده بود نپذیرفتند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  آسوشییتدپرس؛ نینا فام پرستار بیمارستان تگزاس در دالاس بود و مسئولیت مراقبت از نخستین بیمار مبتلا به ابولا را در آمریكا بر‌عهده داشت. توماس اریك دانكن ویروس ابولا را اولین بار از لیبریا به آمریكا منتقل كرد. با‌وجود مراقبت های پزشكی اما وی 8 اكتبر( 16 مهر سال گذشته) در بیمارستان تگزاس جان خود را از دست داد.

نینا فام پس از فوت بیمارش از حضور در بیمارستان خودداری كرد و مدعی شد به دلیل مراقبت از توماس دانكن دچار آسیب هایی از ویروس ابولا شده است.

این پرستار شكایتی علیه بیمارستان تگزاس به مراجع قضایی تحویل داد اما مركز بهداشت و درمان دالاس ادعای نینا فام را نپذیرفت و اعلام كرد فام و دیگر پرستاران بیمارستان تگزاس به ویروس ابولا مبتلا نشدند و نهایت مراقبت های پزشكی از آنها به عمل آمده است. با‌وجود تمام احترام و ارزشی كه برای این پرستار قائل هستیم اما نمی‌توانیم ادعای آسیب دیدن او را بپذیریم.

وكیل نینا فام در واكنش به اظهارات مقامات بیمارستان گفت: از استدلال مطرح شده از سوی مقامات نا‌امید شدم اما برایم چندان دور از ذهن نبود. از مقامات بیمارستان انتظار داشتم صادقانه و با شفافیت كامل به موضوع بپردازد اما این كار را نكردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابولا ، بیمارستان ، تگزاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار