رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه روزهای پرکاری را پیش رو داریم از اعزام تیم های ملی بزرگسالان و جوانان به مسابقات جهانی و آسیایی خبر داد.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مهدی علی نژاد در خصوص نخستین برنامه این فدراسیون در سال 94 گفت:  سوم فروردین دومربی تالو کشورمان به مدت یک هفته به چین اعزام شدند تا انشاءالله با آخرین دستاوردهای این رشته آشنا شوند .

وی همچنین ادامه داد:  از  اول اردیبهشت  ماه اردوهای تیم ملی جوانانمان را در چین خواهیم داشت تا تیمی آماده را به مسابقات جوانان آسیا اعزام کنیم .

رییس فدراسیون ووشو همچنین مسابقات جوانان جهان در میانمار را مورد توجه قرار داد و افزود : این مسابقات اواخر دی ماه برگزار و رقابتهای حساسی برای تیم اعزامی خواهد بود .

او همچنین از برگزاری مسابقات بزرگسالان  در اندونزی  خبر داد و گفت : این مسابقات اواسط آبان ماه برگزار می شود .

علی نژاد گفت : دو دوره مربگیری در ایتالیا و لهستان در خرداد ماه خواهیم داشت که 20 نفر از مربیان برترکشورمان به این دو کشور سفر خواهند کرد .

وی در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات لیگ در شناسایی استعداد ها و پتانسیل های ورزشی با تصریح به این موضوع که این رقابتها به طور منظم برگزار خواهد شد،  اظهار داشت: مسابقات لیگ جوانان  شهریور ماه  و در رده سنی بزرگسالان نیز این پیکارها  بهمن ماه پیگیری خواهد شد.   

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، فدراسیون ، ووشو ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار