زن جوان وقتی دید که شوهرش برای دخترشان جشن تولد نمی‌گیرد راهی دادگاه خانواده شد و در خواست طلاق داد.

جنجال های زوج جوان بر سر جشن تولد فرزند
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم برای دخترمان تولد نمی‌گیرد.

وی افزود:الان دو سال است که دخترمان به دنیا آمده است. سال اول تولدش هرچه از او خواستم که اولین سال به دنیا آمدن دخترمان را جشن بگیریم قبول نکرد و گفت که از مهمانی گرفتن خوشش نمی‌آید. ما آن سال کلی با هم دعوا کردیم و در آخر هم قول داد که سال بعد برای دخترمان جشن بگیریم. اما امسال هم باز شوهرم بهانه آورد و سر جشن تولد گرفتن برای دخترمان دعوا به راه انداخت.

زن جوان ادامه داد:الان یک هفته است که ما سر این موضوع با هم جنگ و دعوا داریم و زندگی برایمان جهنم شده است. راستش دیگر تحمل خودخواهی‌های شوهرم را ندارم و می‌خواهم برای همیشه از او جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این زن قاضی دستور احضار شوهر وی را نیز صادر کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
خدا عقلی به این خانم عنایت بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
یک مرد
۰۹:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۳۹۴
خانم گرامی به وضعیت جیب شوهرتان هم نگاه کرده اید . خب این اولین بچه تان است بچه بعدی چی ؟پسر یا دختر خواهر و برادر شوهرتان چی؟ نمی خواهید هدیه جشن تولد بخرید ؟ فرزندان برادر یا خواهر شماچه؟ هدیه تولد برای فرزندان نزدیکان چطور ؟ کادو عروسی هم که جای خود دارد و این رشته سر دراز دارد .........
آخرین اخبار