سرپرست پليس فتا فرماندهي انتظامي استان زنجان با تاكيد بر رعايت نكات امنيتي در اينترنت گفت: خانواده در پيشگيري ازآسيب هاي فضاي مجازي نقش اساسي وتعيين كننده دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ جواد شعبانپور گفت: اطلاعات به عنوان يک دارائي مهم و با ارزش براي هرفرد به حساب مي آيد ودر نتيجه نيازمند ارائه راهکارهاي حفاظتي و امنيتي لازم براي نگهداري آنها هستند.

وي افزود:همزمان با توسعه و کاربرد پذيري رايانه و سيستم هاي رايانه اي،جرايم رايانه اي هم به وجود آمده اند ،اگرچه دامنه وحوزه ي وقوع جرم در هر حوزه با توجه به ويژگي ها و وسعت کاربرد و استفاده متفاوت است.

شعبانپورادامه داد: گسترش جرايم رايانه اي در دنيا،خصوصاً در کشورهايي که بيشترين استفاده کنندگان رايانه و اينترنت در دنيا محسوب مي شوند باعث شد تا تمامي کامپيوترها از کامپيوترهاي موجود در منازل تا کامپيوترهاي موجود در سازمان ها و موسسات بزرگ ، در معرض آسيب و تهديدات امنيتي باشند.

سرپرست پليس فتاي استان زنجان با اشاره به فرامرزي بودن به عنوان يكي از ويژگي هاي فضاي سايبري خاطر نشان كرد: اطلاعات به عنوان يک دارائي مهم و با ارزش براي هرفرد به حساب مي آيد ودر نتيجه نيازمند ارائه راهکارهاي حفاظتي و امنيتي لازم براي نگهداري آنها هستيم.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: خانواده ها ، آسیب ، فضا ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.