ماجرای هجوم به شبکه‎های اجتماعی چندی است که در ورزش ایران رخ می‎دهد و برخی‎ها می‎خواهند از این شبکه های مجازی که حال به یک دنیای تقریبا واقعی تبدیل شده است اظهاراتشان را به گوش مخاطب خاص خود برسانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قصه هجوم ایرانیان به شبکه های اجتماعی ورزشکاران از بازی ایران و ایتالیا و حمله کاربران به صفحه شخصی ایوان زایتسف شروع شد و در دیدار ایران و آرژانتین در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال به اوج خود رسید و شبکه اجتماعی لیونل مسی مورد هجوم برخی کاربان ایرانی قرارگرفت، حال برخی افراد اقدام به خودزنی کرده اند و با نوشتن نظرات غیراخلاقی و ورزشی خود زحمات سعید معروف و فدراسیون والیبال را با این حرکت ناشایست می‎خواهند زیر سوال ببرند.

آیا درست است که بخواهیم کاپیتان تیم ملی و فدراسیونی که برای درخشش والیبال ایران از هیچ زحمتی دریغ نکرده اند را این گونه زیر سوال ببریم. این رفتارها شایسته ایرانیانی که فرهنگشان در تمامی دوران و تاریخ تمدن بشریت زبان‎زد عام و خاص است، می‎باشد؟

چرا برخی افراد در لحظات سخت با رفتار و برخورد احساسی خود می‎خواهند در صدد خالی کردن هیجاناتشان باشند و بدون توجه به عواقب کارشان دست به گوشی‎های همراهشان برده و بدون فکر فقط می‎نویسند.

هم اکنون که سعید معروف نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه یک سفیر فرهنگی کشور در لیگ صاحب نام و پرقدرت روسیه بازی می‎کند، وی برای خودنمایی مقابل برترین‎های جهان نیاز به حمایت مردمی دارد الیته ناگفته نماند در این خلال عوام مردم والیبال‎دوست از هیچ حمایتی دریغ نکردند، ولی در برخی موارد دیده شده که برخی کاربران با هجوم به شبکه های اجتماعی وی دست به تخریبش زده‎اند که این حرکت به نوعی خستگی را بر تنش می‎گذارد.

بیایید در تمامی لحظات رفتارهایتان را کنترل کنید و با برخورد منطقی مانع از افت روحیه هموطن والیبالیست‎مان شوید، گسترش و شیوع این رفتار در آینده ای نه چندان دور نه تنها روی والیبال بلکه در تمامی رشته ای ورزشی تاثیر منفی جبران‎ناپذیری را خواهد گذاشت. چرا که در شرایط کنونی سعید معروف تنها به خاطر رشد والیبال کشور لیگ ایران را ترک کرده است نه چیز دیگر که در شبکه های اجتماعی توسط کاربران نوشته شده!

پس با یک بازنگری روی رفتار خود لقب ایرانی بافرهنگ را برای همیشه یدک بکشیم و هر ایرانی بداند که خود سفیر فرهنگی کشور است، نه آن‎را در یک حرکت کودکانه از دست دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسمین خادمی
۱۴:۵۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
به نظرمن این رفتار ناشایسته ای برای کاپیتان تیم ملی کشورمون است و او برای ما و خوشحالی ما تلاش میکنه امیدوارم با عدم تکرار این کار ما هم خوشحالش کنیم
Germany
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
واقعا متاسفم برای این آدما که به هموطن خودشون هم رحم نمیکنن. ایران وایرانی در طول تاریخ هرچی کشیده از خودی کشیده
آخرین اخبار