عضو مرکزی جبهه ایستادگی در تشریح مهم‌ترین دستاوردهای بیانیه سوئیس گفت: تدوین این بیانیه ثابت کرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی همدلی دولت، ملت و رهبری وجود دارد و همین موضوع چه توافق صورت پذیرد و چه خیر، موجب انسجام داخلی در کشور خواهد شد چون رژیم صهیونیستی همواره به دنبال فتنه هسته‌ای در ایران بوده است.

"حسین کنعانی‌مقدم "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به تدوین بیانیه هسته‌ای لوزان سوئیس اظهار داشت: به نظر می‌رسد اقدامات دیپلماتیک ایران پنج دستاورد مهم در این عرصه داشت. نخستین دستاورد حماسه دیپلماسی ایران خلع سلاح رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی ایران بود.

عضو مرکزی جبهه ایستادگی دومین دستاورد بیانیه هسته‌ای لوزان را این طور بیان کرد: این بیانیه حقوق هسته‌ای ایران و ورود کشور را به باشگاه هسته‌ای جهان با موافقت شش کشور جهانی هموار ساخت.

دبیر کل حزب سبز ایران دستاورد سوم را لغو تهدیدها علیه ایران دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی توانست با این بیانیه همه تهدید‌های سازمان ملل متحد علیه جمهوری اسلامی ایران که کشور را یک تهدید جهانی معرفی می‌کرد، خنثی سازد.

کنعانی‌مقدم دستاورد چهارم این بیانیه را اثبات ایران به جهانیان تحت عنوان کشوری اهل گفتگو عنوان کرد و تصریح کرد: با تدوین این بیانیه جمهوری اسلامی ثابت کرد کشوری اهل گفتگو، مذاکره و مصالحه است که به دنبال تنش و جنگ نیست.

عضو مرکزی جبهه ایستادگی دستاورد آخر و البته مهم‌ترین دستاورد این بیانیه رااین‌طورعنوان کرد : تدوین این بیانیه ثابت کرد در نظام مقدس جمهوری اسلامی همدلی دولت، ملت و رهبری وجود دارد و همین موضوع چه توافق صورت پذیرد و چه خیر موجب انسجام داخلی در کشور خواهد شد چون رژیم صهیونیستی همواره به دنبال فتنه هسته‌ای در ایران بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار