اهواز؛

اخذ گواهینامه بین المللی توسط شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان از پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه 9001:2008 ISO توسط شرکت شهرک های صنعت خوزستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ اخلاق محمدیان گفت: قطعا دریافت این گواهینامه ، سندی بر تعهد شرکت به ارتقای مدیرت کیفیت ،اصلاح فرآیندها، بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایتمندی مراجعین و سایر ذینفعان و کارایی و اثر بخشی سازمان است و مسیر دستیابی به اهداف متعالی صنعت ودیدگاه های کلان توسعه ای،در راستای سند چشم انداز را هموار خواهد ساخت.

وی با اشاره به اهمیت استقرار سیستم میدیریت کیفیت در شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار داشت : نظام مند بودن و هدف گذاری برای بهبودمستمر فعالیت ها وفرآیندها با به کارگیری رویکردهای تعیین شده و تحقق خط مشی اهداف سازمانی از الزامات سیستم میدیریت کیفیت است  
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان افزود : با ایجاد حس مسئولیت پذیری و قانون مندی و رسیدن به درجه قابل قبولی از پیشرفت،باید تمرکز خود را به شناسایی فرآیندهای نظام یافته و بهبود تمام جنبه های فعالیت های اداری ارتقاء داد.

محمدیان یادآور شد: رویکرد فرایندهای سیستم مدیریت کیفیت ،باعث هزینه کمتر و چرخه زمانی کوتاه تر در استفاده از منابع بوده و نتایج حاصله بهبود یافته و بازخورد ها قابل پیش بینی خواهد بود.

گفتنی است استاندارد 9001:2008 ISOمجموعه ای از مقررات است که در سطح بین المللی معتبر شناخته می شود وشرکت ها از آن به منظور بهبود کیفیت محصول یا خدمات خود در درون سازمان استفاده کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.