سر‌مربی موقت تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم حضور برانکو بتوتاند تاثیر مثبتی در تیم داشته باشد و بتوانیم نتیجه این دیدار را به نفع خود پایان دهیم.

امیدوارم حضور برانکو موجبات لذت طرفداران را فراهم کند/با بزرگان در مورد بازی النصر صحبت کردمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حسین عبدی در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم النصر عربستان اظهار داشت: تیم النصر عربستان با 51 امتیاز و 51 گل زده در لیگ عربستان اول و در سطح جدول قرار دارد. این تیم با 21 بازی 16 برد و 18 گل خورده از هماهنگی بسیار خوبی برخوردار است و همیشه بازی‌های خوبی را از خود به اجرا می‌گذارد.

وی بیان کرد: در بازی رفت از این تیم 3 گل دریافت کردیم، اما می‌توانسیتیم که با به ثمر رساندن گل‌های زیاد این تیم را شکست دهیم از طرف دیگر فشردگی‌های زیاد باعث شد که مسافت‌های زیادی را طی کنیم و همه مسائل از لحاظ روحی، روانی، کادر فنی و بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد. با احترام خاصی که برای تیم النصر قائل هستم باید بگویم که در بازی رفت عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم و از صمیم قلب آرزو می‌کنم که در این بازی نیز بتوانیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

عبدی تصریح کرد: امیدوارم حضور برانکو بتواند تاثیر مثبتی در تیم داشته باشد و از این تاثیر همه اعضا و بازیکنان لذت کافی را ببرند.
 
وی در مورد اینکه که درخشان چقدر در این بازی نقش داشته است، بیان کرد: باید بگیم که در یک بازی فوتبال تنها یک نفر تاثیر گذار نخواهد بود و این طور نیست که نتیجه یک دیدار به یک نفر بستگی داشته باشد. بهتر است که از نقطه ضعف‌های حریف استفاده کنیم و بتوانیم نتیجه را به نفع خود تمام کنیم.

وی بیان کرد: در کل در یک بازی نمی‌توانیم بگویم که چه تیمی از قبل برنده خواهد شد، اما امیدوارم دست به دست هم دهیم و بتوانیم نتیجه را لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی در مقابل النصر از درخشان مشورت گرفته‌ای یا خیر افزود: باید بگویم که من برای انجام این دیدار از همه مشورت گرفته‌ام و باید تنها هدفمان برآورده کردن انتظارات هواداران باشد.

عبدی در مورد اینکه جزو دستیاران برانکو خواهد بود یا خیر افزود: بهتر است این مسئله در یک زمان بهتر مورد بررسی قرار بگیرد و در حال حاضر تمام فکر و ذهن ما در مقابل بازی با النصر خواهد بود. مشکلات در یک شب درست نخواهد شد و باید در بازی فردا هر بازیکنی نقش خود را به خوبی ایفا کند و این اصل برای همه رعایت شود و بتواند یک بازی منطقی و در شان نام پرسپولیس را به نمایش بگذارد.

وی درباره تغییر در مهرها افزود: در کل اگر بخواهیم در فوتبال تغییراتی را انجام دهیم کمتر به مهر‌های داخل زمین دست خواهیم زد و اکثر مواقع سیستم بازی تغییر می‌کند و ما نسبت به بازیکنان شرایط را مورد بررسی قرار می‌دهیم و بر اساس آن سیستم بازی را تغییر مب‌دهیم.

وی درباره اینکه در بازی فردا هجومی بازی می‌کنند یا دفاعی عنوان کرد: هجومی یا دفاعی بودن در بازی فردا مقابل النصر مشخص خواهد شد، اما باید بگویم که در تفکرات من نوع سیستم بازی سرخ‌پوشان وجود دارد. باید بگویم که فوتبال فقط حمله و دفاع نیست و نکته قابل توجه این است که هیچ تیمی با تمام نفرات حمله نمی‌کند و از طرف دیگر با تمام نفرات خود دفاع نخواهد کرد.

عبدی افزود: باید در 90 دقیقه بازی فردا برنامه داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم و لزوما آن تیمی که در ابتدا اول است به طور حتم در پایان دیدار اول نخواهد شد.

وی در مورد وضعیت گابریل افزود: برای گابریل بازیکن تیممان اتفاق بدی افتاد و ما این بازیکن را در یکی از بازی‌های لیگ برتری از دست دادیم و در حال حاضر گابریل با تیم تمرینات خود را دنبال می‌کند، اما هنوز زخم سر این بازیکن خوب نشده است و کلاهی را برای او آماده کرده‌ایم تا بتواند در بازی فردا به تیم کمک کند.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: تیم النصر پذیرایی خوبی را از ما در عربستان انجام داد و امیدواریم ما نیز در مقام یک میزبان بتوانیم خوب باشیم و دست به دست هم دهیم تا نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برسانیم و گروه خود سود کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار