سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید به جایگاه اصلی خود باز گردد چرا که این تیم هواداران زیادی دارد.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: اطمینان دارم که می توانیم پس از مدت ها یک شادی بزرگ برای هواداران پرسپولیس به ارمغان بیاوریم و از اینکه اولویت رهبری باشگاه بزرگی به نام پرسپولیس به من داده شده است از این بابت خوشحال هستم. 
 
وی بیان کرد: پرسپولیس ارتش 30 میلیونی دارد و این بدان معناست که 30 میلیون هوادار دارد، اما من به تیم و هواداران اعتماد دارم و قرار است که یک شادی بزرگ برای پرسپولیس ما به ارمغان بیاوریم. 
 
وی درباره رقم قرارداد خود عنوان کرد: این مسئله جزو اسرار کار است و اختیارات باشگاه محسوب می شود با این وجود این رقم از خیلی قراردادهای  دیگرم پایین تر است و روزی که ایران را ترک کردم مطمئن بودم که دوباره به ایران باز می گردم. 
 
وی بیان کرد: در حال حاضر مربیان پرسپولیس آشنایی بیشتری نسبت به شرایط تیم دارند و من امروز فقط به عنوان یار دوازدهم به ورزشگاه می روم و از فردا کار را زیر نظر خواهم گرفت. 
 
برانکو درباره دستیاران خود در پرسپولیس گفت: پانادیچ که بازیکن زاگرب بوده است یکی از همکاران من خواهد بود و سالهای سال همیاری مهدی کیا در هامبورگ بوده است، دستیار دوم من تیمور است که جزو بهترین مربیان بدنسازی پرسپولیس است و از طرفی بردار پانادیچ هم که در لیگ یوگوسلاوی حضور داشت مربی دروازه بان ها خواهد بود. 
 
برانکو درباره اینکه گفته می شود قرار است هاشمیان یا باقری به کادر فنی پرسپولیس اضافه شوند گفت: من و نژاد فلاح در این باره صحبت کرده ایم، قرار است تا یکی دو روز آینده تصمیم نهایی را بگیریم. 
 
وی درباره لقبی که در ایران به او داده‌اند پرفسور خطابش می کنند بیان کرد: این فقط لقب نیست دوره تحصیلی من است و باید بگویم که من پرفسور واقعی هستم و بی جهت این لقب را به من نداده‌اند. 

 * خاطرات تلخ گذشته را فراموش کرده ام

خوشحالم که پس از مدت ها توانستم به ایران بیایم و بعد از جام جهانی 2006 می خواستم که در ایران حضور پیدا کنم اما افرادی باعث شدند که این اتفاق رخ ندهد و در کل می خواهم آن خاطرات را فراموش کنم.
 
وی بیان کرد: ابتدا باید پرسپولیس همان تیم به کیفیت گذشته خود باز گردد چرا که این تیم هواداران زیادی دارد و جایگاه واقعی پرسپولیس اینجا نیست و باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند البته باید  این مسئله را هم در نظر داشت که باشگاه‌هایی همچون استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی نیز باید در کنار پرسپولیس بدرخشد تا فوتبال ایران دوباره پیشرفت کند.
 
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: 5 سال زیبا در ایران پشت سر گذاشته ام و امیدوارم دوباره بتوانیم روزهای خوبی را در کنار دیگر فوتبالی‌ها سپری کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار