مدیر فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از رونمایی نسخه زبان انگلیسی سامانه وضعیت دارایی سهامداران (IPS) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی سمات، مهندس علی حسنی با اشاره به شعار سال 94 این شرکت "ایجاد زیر ساخت های بین المللی شدن بازار سرمایه" افزود: از این پس سهامداران خارجی می توانند با مراجعه به سامانه IPS انگلیسی به نشانی http://enp.csdiran.com وضعیت دارایی سهام و معاملات سهام خود را در آخرین روز معاملاتی به زبان انگلیسی مشاهده کنند.

مدیر فناوری اطلاعات سمات، قابلیت جستجو و گزارش گیری بر روی سبد سهام و آخرین معاملات را از دیگر مزیت های نسخه انگلیسی IPS اعلام کرد.

وی با بیان اینکه مدیریت فناوری اطلاعات سمات آماده دریافت پیشنهادها و نظرات کاربران برای بهبود کیفیت و ارائه خدمات بیشتر به سهامداران است، افزود: سهامداران خارجی نیز برای ثبت نظرها و پیشنهادهای خود می توانند به نشانی http://enp.csdiran.com/Home/Contact مراجعه نمایند.

سامانه فارسی وضعیت دارایی سهامداران (IPS) تیرماه سال 1387 با هدف ارائه برخی خدمات به صورت الکترونیکی به سهامداران راه اندازی شد و هم اکنون بیش از 30 هزار سهامدار با ثبت نام دراین سامانه، اطلاعات خود را از طریق IPS دریافت می کنند.

تهیه صورت دارایی سهامداران در شرکت های مختلف (به تفکیک کارگزار ناظر)، آگاهی از آخرین گردش حساب دارایی، جمع آوری اطلاعات برای واریز سود و اطلاعات پستی سهامداران از مهم ترین ویژگی های IPS است.

سهامداران حقیقی برای دریافت شناسه و رمز کاربری IPS می توانند به دفاتر منتخب پیشخوان دولت مراجعه و یا با تکمیل فرم غیر حضوری و ارسال آن به سمات، کد شناسه و رمز کاربری این سامانه را دریافت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سپرده ، مزیت ، سمات ، اوراق ، مرکزی ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار