رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی برنامه و بودجه سازمان فرهنگی و هنری در جلسات آتی صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی بودجه سازمان فرهنگی و هنری در کمیسیون مربوطه اظهار کرد: طی جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا؛ بودجه این سازمان بررسی شد. 

وی با اشاره به اینکه در زمان تصویب بودجه عمومی شهرداری تهران، بودجه سازمان فرهنگی و هنری منوط به ارائه برنامه های این سازمان به تصویب رسیده بود؛ افزود: دو موضوع مهم یکی "تعرفه مجموعه های خدماتی، ورزشی و فرهنگی" که طی چهار سال گذشته بدون تغییر بوده و دیگری "وضعیت شرکت ها و موسسات این سازمان" باید تعیین تکلیف شود. 

رییس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به برنامه های فرهنگی متعددی که این سازمان در طول سال به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی برگزار می کند؛  تصریح کرد: ردیف بودجه مصوب برای سازمان فرهنگی و هنری مطابق با پیشنهاد شهرداری و برابر ۱۳۰ میلیارد است. همچنین ۱۰ میلیارد تومان نیز به منظور کمک به نگهداشت مجموعه های فرهنگی به تصویب رسیده است.

علیرضا دبیر در پایان از بررسی برنامه و بودجه این سازمان در جلسات آتی صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، شورا ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار