سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری گفت: هر نامزد انتخاباتی دیدگاه‌های متفاوتی دارد؛بنابراین برنامه‌هایشان هم همانند هم نیست.

نامزدهای انتخاباتی دیدگاه های متفاوتی دارند/به نفع رضازاده انصراف می‌دهمکوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من معتقدم در این مقطع  مشکلات رشته وزنه برداری مشخص است و هر نامزد انتخاباتی دیدگاه متفاوتی برای حل مشکلات دارد.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌هایتان برای وزنه برداری چیست؛بیان کرد: من با گفتن برنامه‌هایم کمکی به این رشته نمی‌توانم بکنم و آرزویم این است که وزنه برداری بهترین شرایط را داشته باشد و مشکلات به حداقل برسد.

باقری درخصوص استعفایش از انتخابات به نفع رضازاده گفت: من اطمینان کامل دارم که در بین نامزدهای انتخاباتی رضازاده نسبت به بقیه ارجحیت دارد و می‌تواند شرایط وزنه برداری را بهبود ببخشد.

کوروش باقری در پاسخ به این سوال که چرا مشکلات دوپینگ را ریشه ای حل نمی‌کنیم و فقط وزنه برداران را به مسابقات اعزام نمی‌کنیم،بیان کرد: اینکه در دوره قبلی وزنه برداران به مسابقات اعزام نمی‌شدند آمار دروغ است. تا سال 92 یک بار به خاطر آماده نشدن ویزا و یک بار هم به خاطر المپیک وزنه برداران اعزام نشدند. آماری که خود فدراسیون اعلام کرده نشان دهنده این است که فدراسیون در دوره قبل بهترین عملکرد را داشته است بنابراین سکوت بهترین راهکار است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: من به مشکلات این رشته کاملا آشنایی دارم و می‌دانم هر شخص دیگری هم ریاست را به عهده داشته باشد نمی‌تواند با بودجه کمتر از 2 میلیارد تومان کاری کند و با همچین شرایطی نمی‌تواند برنامه‌هایش را عملی کند؛بنابراین ما نباید نسبت به ریاست و نحوه مدیریت رضازاده بدبین باشم. به هرحال امیدوارم هر کسی سکان هدایت را به عهده می‌گیرد بتواند مشکلات وزنه برداری را حل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار