عبدی: همه در این برد سهیم هستند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برد متعلق به فرد خاصی نیست و همه در این پیروزی سهیم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حسین عبدی مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل النصر گفت: از تمام بازیکنان تیمم و همچنین مردم و تمام مسئولانی که ما را در این پیروزی همراهی کردند تشکر می کنم. امروز خوشحال ترین آدم دنیاهستم، چندین روز استرس داشتم و امروز به پیروزی رسیدیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی افزود: از حسین هدایتی ممنون هستم که کاری کرد مردم به ورزشگاه بیایند، همه در این پیروزی سهیم هستند، از درخشان ممنونم و تشکر می کنم و همچنین از علی دایی. این برد متعلق به فرد خاصی نیست و همه در این پیروزی سهیم هستند.

عبدی در مورد همکاریش با برانکو گفت: اجازه بدهید طی چند روز آینده در این باره صحبت کنیم.

وی ادامه داد: النصر تیم قوی با پشتوانه مالی بالاست و فقط دو بازیکن آن اندازه تمام بازیکنان ما قرارداد بسته اند و با این وضعیت کار بزرگی مقابل این تیم کردیم و اگر یک موقعیت دیگر ما گل می شد ، برد شیرین تری بدست می آوردیم.

وی در مورد حرکت طارمی گفت: وی توهینی به حریف عربستانی نکرد و فقط می‌خواست حرکتی  که حریف‌مان در عربستان انجام داد را تلافی کند. عربستانی‌ها در آنجا نموداری را بعد از گل سوم کشیدند و طارمی هم امروز اینکار را انجام داد

عبدی در پایان گفت: روز مادر را به همه مادران ایران تبریک می گویم و امیدوارم این روز برای همه پر برکت باشد و انصافا رمز یا زهرا خیلی به ما کمک کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عبدی ، پرسپولیس ، النصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار