ایران اسلامی با دستیابی به فناوری هایی مانند انرژی هسته ای و سایر دستاورد های علمی روز دنیا در اجتماع ابرقدرت های جهان صاحب کرسی است .

صفر نعیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : ایران اسلامی در طول تاریخ از سوی دشمن با توطئه های مختلف آسیب های جدی در مسیر توسعه خورده است که جبران آنها نیازمند زمان طولانی بود و تنها در جریان پیشرفت برای ایران عقب گرد را به ارمغان آورد .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : با مطالعه فهرست قدرت های صاحب امتیاز این حوزه در جهان تنها کشور های انگشت شماری به فناوری هسته ای دست پیدا کرده اند و ایران هم یک کرسی در جمع آنها بدست آورده است .

نعیمی با تاکید بر اینکه فناوری هسته ایران اسلامی بومی است ، اضافه کرد : بر خلاف دیدگاه ابرقدرت های دنیا با دیدی نظامی به این فناوری، انرژی هسته ای پرورش یافته در دامن نظام جمهوری اسلامی بومی و حاصل دست های توانمند دانشمندان ایرانی و کاملا صلح آمیز است .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : انرژی هسته ای حق مسلم ایران اسلامی است و ابرقدرت های جهان با عقب گرد از جبهه زیاده خواهی های خود باید این حق ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را محترم بشمارند .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.