کارگردان نمایش " رابینسون کروزوئه" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیر تئاتر شهر مرموز و زاویه‌دار با هنرمندان برخورد می‌کند

میلاد نیک‌آبادی گفت: بارها خواسته‌ام که با مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر برای اجرای نمایش "مدآ" دیدار داشته باشم اما پریسا مقتدی مدیر این مجموعه ممانعت کرده است.

میلاد نیک‌آبادی کارگردان نمایش "رابینسون کروزوئه" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، گفت: اکنون در حال اجرای نمایش "رابینسون کروزوئه" در تماشاخانه‌ی باران هستیم و قرار است بعد از این اجرا نمایش "مدآ" را در تئاتر شهر به روی صحنه ببریم اما مدیر این مجموعه به ما سالن نمی‌دهد.

وی ادامه داد: بارها با پریسا مقتدی مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر صحبت کردم اما تاکنون هر بار به گونه‌ای سالن را برای اجرای نمایش "مدآ" ندادند و به تازگی هم اجازه ملاقات و دیدار را به من نمی‌دهند؛ در واقع مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر بسیار مرموز و زاویه‌دار با هنرمندان برخورد می‌کند.

نیک‌آبادی افزود: نمایش "مدآ" در جشنواره فجر در بخش چشم‌انداز اجرا رفت و 9 میلیون هزینه‌ی شخصی برای کار هزینه کردیم و حال باید اجرای عموم برود که متأسفانه مدیر مجموعه‌ی تئاتر شهر با ما همکاری نمی‌کند.

وی بیان کرد: با وجود کم‌توجهی‌های پریسا مقتدی مدیر تئاتر شهر، مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حداقل به هنرمندان روی خوش نشان می‌دهد.

نیک‌آبادی اظهار داشت: نمایش "رابینسون کروزوئه" اکنون در تماشاخانه‌ی باران به روی صحنه می‌رود؛ این مجموعه با وجود اینکه به صورت خصوصی اداره می‌شود اما نظم و مدیریت خوبی دارد و این مدیر خودش هنرمند است و رابطه‌ی خوبی هم با هنرمندان برقرار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اولین بار است که در تماشاخانه‌ی باران نمایشم را به روی صحنه برده‌ام و واقعا راضی هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار