رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: درباره مذاکرات لوزان و امکان بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی خاطر نشان کرد:‌ نیروهای مسلح هیچگاه این موضوع را نپذیرفته و نمی‌پذیرند و حتی در جلسات داخلی هم مطرح نشده و در خواست ما از رسانه‌ها این است که به این موضوع دامن نزنند.

نیروهای مسلح هیچگاه بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی را نمی‌پذیرند
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم نوزدهمین سالگرد گرامی داشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ‌شهید صیاد شیرازی یک اسوه باشکوه و با عزت برای ایرانیان است.
 
وی ادامه داد: شهید صیاد شیرازی باعث وحدت هر چه بیشتر ارتش سپاه شد و با مردم ارتباط بسیار خوبی و با عشایر رفاقت داشت.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ویژگی‌های برجسته امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی یادآور شد:‌ ملت بزرگ ایران با داشتن 200هزار شهید در دفاع مقدس و 110شهید در درجه عالی نظامی پیشگام در عرصه مقاومت است.
 
وی در پاسخ به خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران اینکه چرا امیرسپهبدصیاد شیرازی ترور شد؟ اظهار داشت:‌ شهید صیاد شیرازی فرد بسیار پرهیزگار و خوبی بود و باعث شد عده‌ای به او حسادت کنند.
 
سرلشکر فیروز ‌آبادی با اشاره به نقش آفرینی شهید صیاد شیرازی در عملیات فتح المبین و بیت المقدس و طریق القدس و شکسته شدن کمر صدام در عملیات فتح المبین یاد آور شد: ‌صدام ملعون خبیث و منافقین از جمله رجوی ملعون پلید در عملیات مرصاد شهید صیاد شیرازی لباس رزم پوشید و یک تنه در عملیات منطقه غرب، منافقین را منهدم کرد.
 
وی درباره مذاکرات لوزان و امکان بازرسی از تاسیسات نظامی و موشکی خاطر نشان کرد:‌ نیروهای مسلح هیچگاه این موضوع را نپذیرفته و نمی‌پذیرند و حتی در جلسات داخلی هم مطرح نشده و در خواست ما از رسانه‌ها این است که به این موضوع دامن نزنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهید ، صیاد ، شیرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار