معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش عنوان کرد: با توجه به پرداخت یک و نیم میلیاردی که روز گذشته به والیبال پرداخت کردیم توزیع بودجه به بیش از 90 درصد رسیده است.

پرداختی بودجه فدراسیون ها یکسان نبوده/ توزیع 90 درصدی بودجه وزارت ورزش
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ سید مناف هاشمی معاون عالی و پشتیبانی وزارت ورزش در جلسه صبح امروز در جمع خبرنگاران در ابتدا درخصوص واریز بودجه سال 93 عنوان کرد: با توجه به اینکه روز گذشته ما یک و نیم میلیارد به فدراسیون والیبال اختصاص دادیم این توزیع بودجه به بیش از 90 درصد رسید که البته پیش‌بینی ما هم همین درصد بوده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: البته باید به این موضوع هم اشاره کنم پرداختی همه فدراسیون‌ها یکسان نبوده و ممکن است دریافتی مابقی فدراسیون‌ها متفاوت باشد.
 
وی در ادامه درخصوص لغو سفر تیراندازی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: در زمانی که آنها سفر داشتن به مدت 20 روز به دلیل در اختیار قرار دادن یارانه هیچ دریافتی نداشتیم. ما حتی در پرداختی‌های خود به فدراسیون تیراندازی مبلغ 100 میلیون از مبلغ اعتبارات فدراسیون تیراندازی به آنها پرداخت کردیم که جمع کل آن به مبلغ 400 میلیون تومان رسیده البته باید به این نکته اشاره کنم که این منابع نیست که بشود با  آن یک فدراسیون را اداره کرد.
 
معاون مالی وزیر ورزش هم در ادامه درخصوص بودجه سال 94 هم اکنون عنوان کرد: در حوزه‌های عمرانی 68 درصد رشد داشتیم و بودجه کمیته اعتبارات جاری وزارت ورزش در مقابل رشد کمتری داشته و البته باید به این نکته اشاره کنم که بودجه جاری وزارت از 150 میلیارد به 170 میلیارد رسیده است و البته بودجه سازمان توسعه و تجهیز از 113 میلیارد به 185 میلیارد رشد داشته است.
 
سید مناف هاشمی در ادامه درخصوص درآمد وزارت ورزش و جوانان از ماده 88 خاطر نشان کرد: در حال حاضر درآمد شرکت توسعه بالای 30 میلیارد بود؛اما برای سایر مکان‌هایی که در اختیار خود وزارت ورزش و جوانان بود 24 میلیارد درآمد بود که به استان های خود اختصاص داده شد. 
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پول فروش سرخ آبی‌ها به وزارت ورزش و جوانان تعلق پیدا خواهد کرد،افزود: با صحبت‌هایی که با دولت داشته ایم قرار شده است پس از واگذاری این 2 باشگاه به بخش خصوصی قسمتی از منابع آن به وزارت ورزش تعلق بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار