رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش آپارتمان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرهنگ حسین بیدمشکی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مشهدی مبنی بر این که فردی به نام حمید مبادرت به فروش و کلاهبرداری آپارتمان‌های افراد غیر واقع در خیابان‌های مطهری - ابوطالب و کامیاب به‌صورت قولنامه‌ای می‌کند که در این راستا مراتب در دستور کار ماموران این پلیس واقع شد.

وی افزود: آدرس متهم برای ماموران محرز و در یک عملیات غافلگیرانه با اجازه ورود به مخفیگاه متهم به هویت حمید مفید را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل شد در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد، مدارک و قولنامه‌های فروش آپارتمان‌ها نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد: در بازجویی به‌عمل آمده از متهم وی به بزه انتسابی خود معترف و در بررسی‌های به‌عمل آمده از اسناد و مدارک، آدرس و مشخصات به دست آمده تعداد هشت نفر شاکی دیگر شناسایی و همگی به آگاهی دعوت و طی تحقیق انجام یافته از شکات همگی اظهار داشته متهم آپارتمان‌های افراد غیر را به‌صورت قولنامه‌ای به آنان می‌فروخته است.

وی ‌گفت: ارزش ریالی این پرونده تاکنون به بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده و پرونده تکمیلی به همراه متهم به دادسرا ارسال و در اجرای دستور مقام قضائی متهم با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/ز
/انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.