با وجود پایان یافتن مسابقات لیگ برتر والیبال هنوز بحث های مربوط به درگیری های بازی فینال بسته نشده است.

احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من سند را در شرایطی امضا کردم که 2 نفر از تماشاگران جوان تیم والیبال شهرداری ارومیه از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شده بودند و ماموران می‌خواستند شب عید آنها  را روانه زندان کنند در حالی که هیچ گناهی مرتکب نشده بودند. مسئولیت این 2 هوادار در تهران تا زمان بازگشت به ارومیه بر عهده ما بود و باید آنها را حمایت می‌کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آی پرداختن به مسائلی از قبیل ارائه پیامک‌های میان وی با رئیس فدراسیون مسئولان را از اصل ماجرا دور نمی‌کند گفت: من این پیامک را ارئه کردم تا نشان دهم شخص اول والیبال ایران در صدد دلجویی و پیگیری اتفاقات بازی فینال است و قصد دیگری نداشتم. در شرایط کنونی به دنبال پیدا کردن مقصر این حواشی نیستم بلکه باید بگویم همه ما در بروز این اتفاق دخیل هستیم. اگر فردی به تنهایی خود را مقصر بداند و ضعف‌هایش را برطرف کند لیگ قوی‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در ادامه اظهارداشت: از طریق این تریبون می‎خواهم بگویم که نیروی انتظامی تامین‎کننده آرامش است، در شرایطی که تماشاگر به دلیل باخت نمی‎تواند خود را کنترل کند باید تحمل و شعور ماموران در برخورد با مردم درچنین مواقعی بالا باشد که حواشی فینال به‎وجود نیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.