دلم می‌خواهد در روز مادر تنها فرزندانم را در آغوش بگیرم و هدیه آنها به من فقط «دوستت دارم» باشد.

فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص ایفای نقش در کاراکترهای مادرانه گفت: نقش مادری ابعاد گسترده‌ای دارد و ما بیشتر اوقات به یک وجه مادر را که همان فداکاری است، پرداخته‌ایم. 

وی افزود: ابعاد زیادی از نقش موثر یک زن و مادر می‌توان نشان  داد، که همه ما با اندکی تامل در رفتار مادرمان می‌توانیم به آن پی ببریم و نشان دهیم. 

وی ویژگی بارز مادر خود عنوان کرد: مادرم زنی قاطع و در عین حال مهربانی بود و من هم فکر می‌کنم این ویژگی مادرم را به ارث بردم. 

فریده سپاه منصور از هدیه‌ای که دوست دارد در روز مادر دریافت کند،عنوان کرد: دلم می‌خواهد فرزندانم در این روز به جای گرفتن هدیه به دیدنم بیایند و از صمیم قلب آنها را در آغوش و با یک «دوستت دارم» تمام محبت دنیا را بگیرم و از آنها دریافت می‌کنم. 

وی تصریح کرد: کسی که صرفا فرزندی به  دنیا می‌آورد مادر نیست مادر واقعی آن کسی است که زحمت و سختی رشد کودکی را بر عهده دارد و تمام عشق و محبتش را نثار آن می‌کند. 

سپاه منصور تفاوت میان مادر ایرانی و غیر ایرانی را عنوان کرد:‌ نمی‌توانم قضاوتی درست داشته باشم اما می‌دانم که عواطف مادری در همه‌ جای دنیا وجود دارد ولی با توجه به فرهنگ هر کشور ممکن است نوع ابراز آن متفاوت باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار