مدیرعامل باشگاه استقلال گفت : بازیکنان این باشگاه اهل کم کاری نیستند ولی هواداران همواره اجازه دارند که منتقد عملکرد همه اعضای باشگاه باشند.

افشارزاده: بازیکنان استقلال اهل کم کاری نیستندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده در باره بازی روز گذشته این تیم برابر ذوب آهن گفت: احساس من این است که استقلال روز گذشته در نیمه اول نمایش خوبی داشت و تیم برتر میدان بود. در نیمه دوم توانستیم به گل برتری برسیم اما متاسفانه باز هم در ادامه نتوانستیم از گلمان دفاع کنیم و به مساوی رسیدیم. ذوب آهن نیز بازی عملکرد خوبی داشت اما ما هم می توانستیم برنده باشیم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با شعار هواداران اظهار کرد: در ابتدا بگویم حق هواداران است که از عملکرد تمامی اعضای باشگاه انتقاد کنند اما بازیکنان ما دیروز نمایش خوبی داشتند و حداکثر توان خود را در زمین گذاشتند تا تیم برنده باشد ولی به عقیده من به دلیل مشکل بدنی و عدم بدنسازی مناسب باز هم در دقایق پایانی نتوانستند از گل خود دفاع کنند. بازیکنان استقلال مطمئنا اهل کم کاری نیستند و هواداران مطمئن باشند اگر کسی بخواهد برای این تیم کم بگذارد خود ما با او برخورد می کنیم.
افشارزاده در ادامه درباره حضور سبک دست در استقلال تصریح کرد: مهندس سبک دست اهل شعار دادن و سر و صدا کردن نیست و به همین دلیل است که کسی زحمات او را نمی بیند و متوجه حضور وی نمی شوند. ایشان از ابتدای فصل به استقلال کمک کرده است و برای برطرف شدن مشکلات استقلال هماهنگی های بسیاری انجام داده است اما چون مصاحبه نمی کند و در رسانه ها حضور ندارد تلاش های او منعکس نمی شود.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار