سنندج؛

معرفی نفرات برتر مسابقات استانی دوچرخه سواری رشته کراس کانتری

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز از معرفی نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری رشته کوهستان کراس کانتری که با شرکت 30 دوچرخه سوار از پنج شهر استان کردستان در سقز برگزار شد خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فرزاد خاکی در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: این مسابقات در دو کلاس بزرگسالان و جوانان برگزار شد، که دوچرخه سوارانی از شهرستان های سقز، سنندج، کامیاران، دیواندره و بیجار در این دور از مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: در این مسابقات حسین شاهرخ از بیجار، ارسلان رستمی از سقز، محمد صادقی از بیجار و میدیا علایی از سقز به عنوان نفرات برتر این دوره در کلاس جوانان و فرزاد خدایاری، مرتضی حسنی و محمدرضا قاسمی هر سه از بیجار به عنوان نفرات برتر کلاس بزرگسالان معرفی شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز با عنوان اینکه مسابقات رشته دوچرخه سواری در پنج ماده جاده، پیست، کوهستان، بی ام ایکس و تریال در کشور برگزار می شود، بیان کرد: معمولا دوچرخه سواران در مسابقات دوچرخه کوهستان کراس کانتری مسیرهای پر فراز و نشیب شامل سراشیبی های فنی، جاده های جنگلی، مسیرهای صخره ای و موانع مختلف را بین 5 تا 9 کیلومتر طی خواهند کرد.

خاکی گفت: این مسابقات بسته به رده سنی حدودا بین یک ساعت و 45 دقیقه تا 2 ساعت و 30 دقیقه به طول می انجامد و از رشته‌هایی است که در المپیک نیز از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در ارتفاعات قلعه بهنام دشت واقع در روستای کانی کبود در مسیر سقز مریوان برگزار شد نفرات برتر برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد. 

گفتنی است شهرستان سقز دارای 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده است که در 36 هیات مشغول فعالیت هستند. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.