به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ایران،علیرضا میرآقایی مدیرامورشعب و نمایندگی های داخل کشور بیمه ایران با اشاره به تشکیل 1950 پرونده خسارتی در ایام تعطیلات نوروز 94 در واحدهای اجرایی وخسارت سیار این مجموعه،افزود: واحدهای اجرایی بیمه ایران دردوم،سوم،چهارم،دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه به صورت کشیک آماده بوده وخدمات بیمه ای را به بیمهگزاران خود ارائه کردند.
وی درباره فلسفه برقراری کشیک ایام نوروز در بیمه ایران گفت: هنگامی که کشور همانند ایام نوروز برای یک مدت طولانی به حالت تعطیل درمیآید بر تعداد سفرها افزوده می شود و نیاز مردم به خدمات از جمله خدمات بیمهای افزایش مییابد از این رو ارائه نشدن خدمات بیمه ای به مردم در این مدت غیر قابل قبول است.
مدیر امور شعب و نمایندگی های بیمه ایران تصریح کرد: بر همین اساس کشیک ایام نوروز در این مجموعه با هدف افزایش میزان رضایتمندی مردم طراحی شد.
به اعتقاد وی میزان مطلوبیتی که مردم در ایام تعطیل دریافت میکنند خیلی بیشتر از ایام غیرتعطیل است برهمین اساس این طرح به طور منظم درایام تعطیلات نوروزبه اجرا در می آید.
میرآقایی درباره اعلام آمار پرونده های خسارتی در ایام کشیک نوروز اضافه کرد: پرونده های خسارتی فوق فقط مربوط به خسارت های مالی زیان دیدگان بیمهنامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل است و درمورد پرداخت خسارتهای جانی از آنجا که تشکیل این پروندهها زمان برمیباشد، هنوز موردی گزارش نشده است.
مدیرامورشعب و نمایندگیهای داخل بیمه ایران درباره ثبت خسارتهای مالی بیمهنامه اتومبیل در استان های مختلف نیز گفت: در این مدت بیش از 1200 پرونده خسارتی در استان ها و مابقی درتهران تشکیل شده است.
به گفته وی استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و خوزستان پس از تهران رکوردار ثبت خسارتها در بیمه ایران بودهاند.
مدیرامور شعب و نمایندگیهای داخل کشور بیمه ایران درباره مشارکت این مجموعه در رزمایش بزرگ ترافیکی خدمات نوروز سفر 94 نیزگفت: ما همواره درکنار دستگاه های اجرایی ونظارتی بوده و به عنوان راهبر صنعت بیمه در این رزمایش شرکت داشتیم.
در رزمایش بزرگ ترافیکی خدمات نوروز 94 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پلیس راهور ناجا، سازمان آتشنشانی، نیروی انتظامی، امداد خودرو و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، بیمه ایران، سازمان جمعیت هلال احمر، دانشگاههای علوم پزشکی، سازمان محیط زیست،سازمان راهداری و وزارت راه و شهرسازی شرکت داشتند و از 25 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه 94 به مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.
وی حضور بیمه ایران در این رزمایش را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد:در این مدت گروههای خسارت سیار اتومبیل را درمبادی ورودی و خروجی شهرهای بزرگ مستقر کرده و امکان پرداخت خسارت درمحل را برای بیمه گذاران فراهم نمودیم.
وی درخاتمه درباره سایر خدمات بیمه ایران در ایام تعطیلات نوروز 94 گفت: علاوه بر کشیک واحدهای اجرایی خسارت اتومبیل کشیک بیمههای درمان این شرکت نیز فعال بوده و برای بیمه گذاران نیازمند بستری در بیمارستانهای طرف قرارداد معرفی نامه صادر شد.
به گفته وی این درحالی است که درسایر رشتههای بیمهای نیز در صورت بروز خسارت و یا تمدید بیمهنامه، خدمات لازم به بیمهگذاران ارائه شده است.
انتهای پیام/