معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: دوره های آموزشی ترم بهاره مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه همره با ارائه مدرک فنی حرفه ای برگزار می شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سعید شیرازی معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با بیان این مطلب اظهار کرد: برای نخستین بار  دوره های آموزشی گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی و پرورش قارچ خوراکی مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 20 همراه با ارائه مدرک فنی و حرفه ای برگزار می شود و علاقه مندان تا پایان فروردین مهلت ثبت نام دارند.

شیرازی با اشاره به اینکه تمامی دوره ها و مشاوره هایی که از سوی این مرکز آموزشی اجرا می شود رایگان است، افزود: پیوند، هرس، سبزی کاری، کاشت گل های فصلی، فضای سبز عمودی و درخت و درختچه از دیگر دوره های آموزشی است که در ترم بهاره ارائه شده است و شهروندان علاقه مند می توانند از آن بهره مند شوند.

وی مزرعه گیاهان دارویی و سبزی های خوراکی، گلخانه های مدرن و فضاهای آزمایشگاهی مجهز را از امکانات مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه شهرداری منطقه 20 برشمرد و گفت: فراگیران علاوه بر آموزش های تئوری، به صورت عملیاتی نیز آموزش می بینند و در صورت تمایل می توانند در مزارع عملیاتی نیز مشغول کشت و کار شوند و از محصولات تولیدی خود استفاده کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 ارائه مشاوره های تلفنی به شهروندان را از دیگر فعالیت های این مرکز عنوان کرد و افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا استفاده از امکانات مرکز مشاوره و گل و گیاه شهرداری منطقه 20 می توانند با شماره 33394939 تماس بگیرند و یا به آدرس شهرری، بزرگراه شهید کریمی، بوستان فجر مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار