وزير صنعت ، معدن و تجارت گفت: فارس دارای معادن بسیاری است و به دلیل مشکلات زيست محيطي هنوز نتوانسته ایم از تمام آنان استفاده کنیم.

 به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ نعمت زاده شب گذشته در دیدار با با نماينده ولي‌فقيه در فارس گفت : منطقه بهرام گور از منابع معدني مناسبي برخوردار است که برای بهره برداری از آنان در این زمینه  تفاهم نامه اي با سازمان حفاظت محيط زيست برای رسیدگی و مطالعات اکتشافي بیشتر منعقد شد.

همچنین وزارت صنعت تفاهم نامه های خوبی هم با سازمان انرژي اتمي برای اکتشافات در استان هاي فارس ،کرمان و يزد امضاء کرده است .

همچنین امام جمعه شيراز با توجه به ظرفیت بالای استان خواستار توجه بیشتر دولت به استان فارس شد و افزود : انتظار  می رود با تدبير و برنامه ريزی از اين ظرفيت ها استفاده کامل به عمل آید. 

آيت الله ايماني تصریح کرد: زمینه برای اتصال فارس به آب هاي خليج فارس آماده شده و امیدواریم این کار با درایت دولت انجام شود. 

یاد اور می شود : نعمت زاده در بازدید از منطقه حفاظت شده بهرام گور افزود: باید مراقب بود که راه اندازی معدن کمترین آسیب را به این منطقه وارد کند.

وزير صنعت ، معدن و تجارت ديروز به همراه عده اي از معاونان براي بازديد از برخي واحدهاي صنعتي استان فارس به اين شهر سفر کرده بود.


انتهای پیام/ع 



برچسب ها: وزیر ، صنعت ، معدن ، معادن ، اکتشافات ، فارس ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.