دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حادثه فرودگاه جده ننگ بزرگی است که بر دامن حکومت وابسته عربستان نقش بسته است.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، در واکنش به حادثه فرودگاه جده داشت: حزب موتلفه اسلامی این اتفاق را امری فضاحت‌بار می‌داند. چرا که چنین اتفاقاتی در هیچ کشور نامسلمانی نیز تا به حال رخ نداده بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه این واقعه ننگ بزرگی است که بر دامن حکومت وابسته عربستان نقش بسته است ادامه داد: امیدواریم سردمداران حکومت جاهلیتی عربستان حداقل برای حفظ آبروی خود تلاش کنند چنین اتفاقاتی در کشورشان رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دستگاه‌های جمهوری اسلامی این است که با واکنش قاطعانه خود با موضوع برخورد کنند تصریح کرد: توصیه بنده آن است که این موضوع هرگز در حد احضار کاردار و تذکر کتبی و شفاهی باقی نماند و کار وحشیانه وجاهلانه وهابی‌ها با پاسخ مناسب روبرو شود. 

وی تصریح کرد: از آنجا که عربستان سعودی به یک منبع گسترده مالی نفتی وابسته است و درآمد حاصل از رفت‌آمدهای زوار ایرانی چندان برای این کشور تأثیرگذار نخواهد بود، لذا به نظر می‌رسد عربستان برای خالی بودن مکه و مدینه از حضور ایرانیان انقلابی چندان بی‌اشتیاق نباشد و لغو سفرهای عمره چندان تاثیری در این روند نخواهد داشت.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:  چه بسا حکومت خبیث عربستان به راحتی حاضر به چشم‌پوشی از  درآمدزوار ایرانی باشد تا به این وسیله حضور ایرانیان در شهرهای مقدس مکه و مدینه به حداقل ممکن تقلیل یابد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار