کارلو ساتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از قدرت بالای بازیکنان ایرانی نهایت استفاده را می برم

کارلو ساتی مربی بدنساز تیم ملی والیبال با حضورش و برنامه‌هایش به موفقیت جالب توجهی در بحث مربوط به بالابردن توانایی بازیکنان در مسابقات فشرده و سنگین بین‌المللی رسید.

کارلو ساتی: از قدرت بالای بازیکنان ایرانی  نهایت استفاده را می برمکارلو ساتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه‌های والیبال ایران را درسال جاری سخت و فشرده ارزیابی کرد و اظهارداشت: ٰبه محض این‌که وارد ایران شدم کارم را با جمع‌آوری اطلاعات در مورد بازیکنان حاضر در تیم ملی پرداختم و با گرفتن تست آمادگی‌جسمانی از آن‌ها به میزان آمادگی و توان بدنی‌شان دست پیدا کردم.

وی افزود: خوشبختانه شرایط کاری بسیار خوب است با توجه به این‌که بازیکنان به تازگی لیگ را به پایان رسانده‌اند از نظر بدنی در شرایط خوبی هستند. ما امسال تعداد بازی‌های زیاد و حساسی را پیش‌روی داریم و در تمامی آن‌ها باید با قدرت حاضر شویم.

مربی بدنساز تیم ملی والیبال تصریح کرد: مسافرت‌های طولانی و بلندمدت شرایط آمادگی خاصی را می‌طلبد و من برای حضور موفق تیم ملی در این رقابت‌ها برنامه بدنسازی خاصی را دارم٬ این نوع حضور و سختی کار هم برای من و هم بازیکنان عادی‌است چرا که سال قبل هم ما چندین رویداد حساس و متوالی را پشت‌سر گذاشتیم و مشکلی هم پیش نیامد.

ساتی در خصوص برخی بازیکنان که به تازگی مصدومیت‌های آن‌ها برطرف شده و به اردوی تدارکاتی تیم ملی دعوت شده‌اند٬ گفت: شرایط بازیکنانی مثل علی نادی و حمزه زرینی خوب است البته برای ارزیابی دقیق کار آن‌ٰها کمی زود است و به زمان احتیاج داریم ولی در کل باید بگویم که شرایط زرینی بهتر از نادی‌ است و در موقعیت مناسب‌تری قرار دارد.

وی قدرت بازیکنان والیبال ایران را بسیار بالا ارزیابی کرد و اظهارداشت: والیبالیست‌های ایرانی از نظر فیزیکی قوی هستند من هم تلاش می‌کنم تا از حداکثر توانایی آن‌ها استفاده کنم و به موقعیت مناسب برسانم.

در حال حاضر تمرینات تیم ملی والیبال با حضور 38 بازیکن در قالب 2 تیم (الف) و (ب) در حال برگزاری‌است که این امر حجم کاری کادر فنی را تا حد قابل توجهی بالا می‌برد٬ ساتی ضمن تایید این مطلب افزود:‌ به طور کلی کارمان امسال هم مثل سال گذشته سخت است ولی تعداد زیاد ملی‌پوشان حاضر در تمرینات مشکلی را برایمان ایجاد نمی‌کند ما سعی می‌کنیم کار را به خوبی و در حد توقع سرمربی و مسئولان فدراسیون پیش ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار