مربی تیم ملی امید گفت: با وجود بسته نشدن قرارداد با تیم ملی امید، توانستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید صالح مربی تیم ملی امید در گفتگو با رادیو جوان در خصوص اینکه چرا با تیم ملی امید قرارداد بسته نشده اظهار داشت: سال گذشته در تیم ملی بودم. در همین زمان به تیم ملی خدمت می کردم اما اتفتقاتی افتاد که دیگر همکاری من ادامه پیدا نکرد و نحوه قرارداد نبستن با افراد نیز در تیم ملی به همین شکل بود و من برای خدمت به تیم ملی در سال گذشته حضور پیدا کرده بودم.

وی درباره اینکه کی روش گفته است که علی کریمی بابت پرداخت نشدن پاداش و قرارداد از تیم ملی قهر کرده افزود: در جریان صحبت های عنوان شده نیستم و باید بگویم که هدف من مطرح کردن مسائل دیگر است و با توجه به اینکه مدت 4 ماه در تیم ملی امید حضور دارم اما قراردادی با فدراسیون ندارم و این مسئله در مورد تمام اعضا صدق می کند و از طرف دیگر این مسئله برای من جای سئوال دارد که اگر یکی از همکاران کادر فنی تیم امید بخواهد به هر دلیلی با تیم ملی امید همکاری نداشته باشد و این مسیر باقی مانده را نخواهد طی کند تکلیفش چه خواهد بود؟

وی بیان کرد: به نظر من کار درست را مربیان خارجی انجام می دهند و آنها تا زمانی که قرارداد خود را امضا نکنند در تیم مورد نظر حضور پیدا نمی کنند اما بیشتر مربیان ایرانی بخاطر وطن و تیم ملی کشورشان در تیم ها حضور پیدا می کنند اما به دلایلی در مسائل مالی متضرر می شوند بر همین اساس فکر میکنم باید یک فکر اساسی صورت بگیرد.

صالح گفت: در مورد قرارداد اعضای تیم ملی صحبت هایی با کفاشیان صورت گرفته و قرار شد که این امر به مرحله اجرا درآید اما این اتفاق نیفتاد و قرار شد در صورت صعود تیم قراردادها ثبت شود ولی تا به این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

وی بیان کرد: یک مربی وقتی می خواهد با فدراسیون یا باشگاه قرارداد ببندد باید این امر صورت بگیرد و به نظر من در باشگاهها این موضوع بیشتر مورد توجه قرار می گیرد اما در رده های ملی بدین شکل نیست به همین علت باید قانونی تدوین شود تا زحمات مربیان به هدر نرود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار