کارگردان نمایش "ماه و ژیار" مطرح کرد:

تئاتر کودک در سال 94 چشم انداز روشنی ندارد

علیرضا دهقانی گفت: آثار کودک و نوجوان در سال 93 کمتر مورد حمایت قرار گرفتند و در سال 94 هم چشم‌انداز روشنی برای تئاتر کودک و آثارش وجود ندارد.

علیرضا دهقانی کارگردان نمایش "ماه ژیار" در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: این نمایش قصه‌ نوجوانی را روایت می‌کند که از جنگ گریزان است و ماه خبر سلامتی‌اش را به مادرش می‌رساند؛ در واقع موضوع نمایش به کودکان مربوط می‌شود و مقوله‌ جنگ و ایثار را برای کودکان و نوجوانان به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: به نظر من کودکان باید از همین سن با مقوله‌ی جنگ و مقاومت آشنا بشوند و این موضوع در نمایش ما تا حدودی نمود پیدا کرده است.

دهقانی تصریح کرد: تا کنون 3 شب در تالار هنر اجرا رفتیم اما تا این لحظه استقبال زیادی صورت نگرفته اما امیدواریم در ادامه اجرا نمایش "ماه و ژیار" مورد استقبال قرار بگیرد.

وی بیان کرد: آثار کودک و نوجوان در سال 93 کمتر مورد حمایت قرار گرفتند و اکنون هم به ما گفتند فقط روی گیشه حساب کنیم بنابراین چشم‌انداز روشنی در سال 94 برای تئاتر کودک و آثارش وجود ندارد.

دهقان خاطر نشان کرد: حمیدرضا حسینعلی بابک مولانا مهسا زهیری در این نمایش بازی می‌کنند و مریم ایرانمنش هم عروسک‌گردان نمایش "ماه و ژیار" است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار