پس از دربی منچستر پیروزی یوناتیدی سرمربیان دو تیم مصاحبه کردند.

پیگرینی: باخت ما دراماتیک نبود/ فن خال: هواداران می‌توانند به تیم ما افتخار کنندبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی موسوم به لیگ پریمیر دو باشگاه منچستر سیتی و منچستر یونایتد در اولدترافورد به مصاف هم رفتند که در این میان تیم میزیان و شاگردان لوییس فن خال موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست یابند و بعنوان برنده دربی منچستر را به خود اختصاص دهند.
 
لوییس فن خال سر مربی باشگاه منچستر یونایتد ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش  گفت: ما هم اکنون با 4 امتیاز بالاتر از سیتی قرار داریم و این یک حقیقت است شما برای هواداران بازی می‌کنید و ما در ابتدای فصل خیلی عالی ظاهر نشدیم و نتوانستیم نظر هواداران را جلب کنیم، چرا که ما در 11مسابقه تنها 13 امتیاز کسب کردیم و اما هنوز آنها با تمام وجود من را حمایت می‌کنند و هم اکنون هواداران می‌توانند به خیابان‌ها بریزند کلاهشان را بردارند و بگویند ما امسال تیم برتر میدان می‌دانیم، معدل گلی که در این بازی داشتیم فوق‌العاده بود و همیشه ملاکی برای دربی‌های ما محسوب می‌شود.
 
وی در ادامه در خصوص اشلی یانگ گفت: او بهترین بازیکن ماست، و من واقعا برای او خوشحال هستم. اشلی همیشه با من بازی می‌کند، فلینی اغلب اوقات مصدوم است اما بالاخره روزی می‌رسد که او آن طور که من از او می‌خواهم بازی می‌کند.
 
مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی نیز در این خصوص گفت: نگرانی‌ ما در خصوص مسابقات آتی است به هرحال هنوز 6 بازی دیگر باقی مانده است ما در زمان مهم و حساسی از فصل اول و دوم بودیم.
 
دو باخت پیاپی برابر کریستال پالاس و منچستر یونایتد باعث شد که ما هم اکنون در جایگاه چهارم قرار گیریم، اما دو باشگاه منچستر یونایتد و آرسنال باید برابر چلسی بازی کنند، در صورتی که ما این بازی را نداریم و هنوز 18 امتیاز برای بدست آوردن وجود دارد، پس اتفاق دراماتیکی برای ما  رخ نداده است، ما هم اکنون 2 بازی را باید در خانه انجام دهیم. ما باید از اشتباهاتمان درس بگیریم  تا بتوانیم آن‌ها را جبران کنیم و در بازی‌های آتی به پیروزی دست یابیم. من به هر حال مسئولیت شکست این بازی را می‌پذیرم در خصوص جایگاهمان در جدول هم صحبت نمی‌کنم چرا که از اهمیت زیادی برخوردار نیست. 

اشلی یانگ: پیروزی با شکوهی بود

اشلی یانگ بازیکن باشگاه منچستر یونایتد پیروزی در دربی منچستر را با شکوه ارزیابی کرد.

وی در این خصوص گفت: پیروزی با شکوهی برابر منچستر سیتی بدست آوردیم، ما می دانستیم که در بازی برابر سیتی می توانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به این مسئله نیز واقف بودیم که بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. 
 
ما نتوانستیم گل اول را به ثمر برسانیم اما پس از آن باز هم روحیه بسیار بالای خود را نشان دادیم که می‌توانیم چطور به بازی باز گردیم و نتیجه را جبران کنیم. 
 
گفتنی است، اشلی یانگ پس از آنکه سرخیو آگوئرا گل اول را برای سیتی به ثمر رساند، توانست گل تساوی را وارد دروازه سیتی کند و در نهایت یونایتدی  با گل های فلینی، ماتا و اسمایلینگ به پیروزی رسیدند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: پیگرینی ، منچستر ، یونایتد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار