مجری خط 7 مترو گفت: ایستگاه مترو در حال ساخت قیام واقع در خط ۷،‌ روز گذشته به دلیل نشت آب از شبکه فرسوده شهری نشست کرد و در پی آن یک کارگر آسیب دید و 200ميليون تومان خسارت وارد شد.

ایستگاه مترو قیام نشست کرد/ 200 ميليون تومان خسارت وارد شد
اسكندری مجری خط 7 مترو  در گفت‌وگو با خبرنگارشهری باشگاه خبرنگاران  درباره نشست زمین در ایستگاه در حال ساخت قیام واقع در خط 7 مترو،‌ اظهاركرد: در مسيری كه نشست صورت گرفته هيچ گونه عمليات ساختی صورت نگرفته و تنها محل تجهيز گارگاه مترو است.

وی در ادامه با بيان اينكه اين نشست در شمال ميدان خيام بر اثر تركيدگی لوله آب ايجاد شده افزود: اين نشست در مرحله اول به طول 4 مترو وعرض 3 متربا 2 متر ارتفاع  ايجاد شد كه 21 فروردين باهمراهي سازمان آب و شهرداری اين گودال پر شد. 

وی گفت: از ديروز دوباره شاهد نشت آب به تونل بوديم موضوع را با سازمان آب در ميان گذاشته آنها برسی هايی را انجام داده و اعلام كردند اين نشتی مربوط به آب شرب نيست اما 22 فروردین شاهد نفوذ و نشت آب از زمین بودیم که به نظر می‌رسید به دلیل شبکه فرسوده شهری باشد، این موضوع را به سازمان مربوطه اطلاع دادیم اما پيگيری از سوی آنها نشد. هنگامی که ریزش آب شدت پیدا کرد و سیلوی سیمان چند سانتی متری در حال جا به جایی بود، عوامل کارگاهی بلافاصله موادی را برای تحکیم سیلو تزریق کردند اما ریزش آب به حدی بود که زیر سیلو‌ها خالی شد و به دنبال آن چند کانکس نیز به داخل گود ایجاد شده سقوط کرد.

مجری خط 7 مترو با اشاره به اینکه در این مسيردو سیلو ‌با 60 تن سیمان وجود داشت،‌ تصریح کرد: در پی این حادثه یکی از کارگران دچار آسیب سطحی شد که به مرکز درمانی انتقال یافت و هم اکنون نیز وضعیت خوبی دارد

اسكندری در پايان از سازمان مربوطه خواستار شد برای جلوگیری از خسارت‌های جبران‌ناپذیر احتمالی نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

*ایستگاه مترو قیام نشست کرد

علی‌اکبر روح‌نواز مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با  خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران  درباره نشست زمین در ایستگاه در حال ساخت قیام واقع در خط 7 مترو،‌ اظهار كرد: 21 و 22 فروردین شاهد نفوذ و نشت آب از زمین بودیم که به نظر می‌رسید به دلیل شبکه فرسوده شهری باشد، این موضوع را به سازمان مربوطه اطلاع دادیم اما پيگيری  از سوي آنها نشد.

وی ادامه افزود: صبح روز گذشته مشاهده کردیم آب در حال ریزش به کارگاه است و مسئولان سازمان مربوطه اعلام کردند این موضوع به آنها ارتباطی ندارد، هنگامی که ریزش آب شدت پیدا کرد و سیلوی سیمان چند سانتی متری در حال جا به جایی بود، عوامل کارگاهی بلافاصله موادی را برای تحکیم سیلو تزریق کردند اما ریزش آب به حدی بود که زیر سیلو‌ها خالی شد و به دنبال آن چند کانکس نیز به داخل گود ایجاد شده سقوط کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مترو تهران و حومه تصريح كرد: وسعت نشست زمین حدود 20 متر و عمق آن حدود 4 متر بود؛ اما با توجه به اینکه این قسمت بخش کوچکی از محیط کارگاهی را تشکیل می‌دهد،‌ سایر بخش‌ها به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در این سیلو‌ 60 تن سیمان وجود داشت،‌ گفت: در پی این حادثه یکی از کارگران دچار آسیب سطحی شد که به مرکز درمانی انتقال یافت و هم اکنون نیز وضعیت خوبی دارد.

روح‌نواز در ادامه از سازمان مربوطه خواستار شد برای جلوگیری از خسارت‌های جبران‌ناپذیر احتمالی نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار