مدیر عامل باشگاه شهروند ساری گفت: برنامه بازیهای لیگ را طوری تنظیم کردیم که آسیبی به بازیهای ملی و باشگاهی وارد نشود.

بازیهای ملی و باشگاهی را در تقویم بازیها لحاظ کردیممدیر عامل باشگاه شهروند ساری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: با توجه به اینکه سال شلوغ فوتسالی را پیش رو داریم در جلسه هیأت رئیسه سعی کردیم که تاریخ آغاز رقابت‌های لیگ برتر و همچنین ادامه بازیها را به گونه‌ای تنظیم کنیم که به بازیهای ملی فوتسال و همچنین بازیهای تیم تاسیسات در جام باشگاه‌های آسیا آسیبی وارد نشود. 
 
نجاریان در ادامه عنوان کرد: از همین رو قرار شد لیگ برتر فوتسال امسال در 19 تیرماه استارت بخورد و در همین راستا قرعه‌کشی این رقابتها 21 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. 
 
وی بیان کرد: همچنین تیم‌ها وقت دارند 12 تیر ماه فعالیت مربوط به نقل و انتقالات خود را انجام دهند تا در 19 همین ماه و با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ساعت 22.30 رقابتها آغاز شود انجام رقابتها هم روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته قرار بود . 
 
نجاریان افزود: تیم ملی فوتسال ایران 3 تا 8 تیر ماه برای انجام تورنمنت پرتغال عازم  این کشور است از 26 تا 3 مهر ماه نیز برای انجام دیدار با ایتالیا به این کشور سفر خواهد کرد. در همین ماه رقابتهای گراند پریکس در برزیل برگزار خواهد شد. 
 
در ماه‌های آبان یا آذر نیز با روسیه دو بازی تدارکاتی در پیش خواهیم داشت و در نهایت 20 بهمن ماه باید در رقابتهای جام ملتهای آسیا حاضر شویم. 
 
نجاریان بیان کرد: از همین رو برنامه فشرده‌ای در لیگ پیش رو خواهیم داشت البته سعی داریم که رقابتها تا 20 بهمن ماه پایان گیرد تا با فکری باز به قهرمانی در جام ملتهای آسیا بیندیشیم البته نباید رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا از 9 تا 16 مرداد که تاسیسات دریایی نماینده ایران در این رقابتها است نباید نادیده بگیریم. 
 
به همین دلیل از هفته اول تا سوم لیگ برتر بدون وقفه پشت سر می‌گذاریم و در همین زمان تعطیلات یک هفته در لیگ به وجود می‌آید و تاسیسات آمادگی لازم برای حضور در رقابتهای آسیا که ایران میزبان آن است را پشت سر بگذارد. 

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار