استاندار تهران گفت: با تلاش‌های فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شورای تامین، امنیت مطلوب، سازنده و قابل توجهی در شهرستان‌های غرب استان تهران تامین و فراهم شده است.

به گزارش خبرنگارشهری باشگاه خبرنگاران ، حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولان محلی، منطقه‌ای، شهرستانی و استانی در محل فرمانداری این شهرستان‌ برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به فضل الهی، سفر ریاست جمهوری و تمایل و علاقه‌مندی وی به حضور در شهرستان‌های غرب استان تهران منشا اثر خیر و برکت بسیاری خواهد بود. 

وی در ادامه افزود: عملکرد دولت در حوزه‌های گوناگونی موفقیت آمیز بوده و در واقع امر دولت ایفای نقش را به مردم سپرده و رمز موفقیت نیز در چنین رویکردی است زیرا به تعبیر امام راحل تا زمانی که ملت و خمردم پشتیبان و حامی مسئولان و نظام هستند، شکست معنا ندارد و امید آن داریم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به دولت، ملت، همدلی و همزبانی مزین شده، روند موفقیت‌ها همچنان استمرار یابد. 

وی در ادامه عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک، سفر ریاست جمهوری به شهرستان‌های غرب استان تهران (شهریا، ملارد و قدس) محقق می‌شود و انتظار ما این است که دستگاه‌های زیربط در سطح شهرستان نهایت تلاش خویش را در جهت برگزاری هر چه مطلوب تر مراسم (حضور ریاست جمهوری در غرب استان تهران) به کار بندند و هیچگونه قصور و کم‌کاری را در این حوزه نخواهیم پذیرفت. 
وی در ادامه تصریح کرد: کمیته‌های لازم در اسرع وقت با هماهنگی و محوریت معاونان استانداری تشکیل شود و بررسی‌های لازم در ابعاد گوناگون اعم از اقتصادی، سیاسی، امنیتی و ... در این خصوص لحاظ شود تا به فضل الهی مقدمات و الزامات سفر ریاست جمهوری به نحو شایسته‌ای تامین شود. 

هاشمی در ادامهم عنوان کرد: لازم است از تلاش‌های فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شورای تامین قدردانی در جهت ارتقاء مطلوب ضریب امنیتی این مناطق قدردانی نماییم. 

بیمارستان و مترو عمده‌ترین مطالبه شهرستان‌های غرب استان تهران 

در ادامه این مراسم ، حسین گروسی نماینده مردم شهریار ، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شب گذشته، نشست سازنده مشترکی بین دولت و مجلس برگزار شد و مباحث و گزارشات مطلوبی نیز ارائه شد که در ایجاد وفاق، همدلی و همزبانی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب مثمرثمر خواهد بود. 

وی در ادامه افزود: عمده مطالبه سه شهرستان شهریار، ملارد و قدس مشمول پروژه‌های مترو، بیمارستان و شهرک‌های صنعتی می‌شود که با حضور رئیس جمهور در این شهرستان‌ها به نحو جدی‌تر پیگیری خواهد شد. 

گفتنی است، استانداری تهران و هیات همراه، جهت فراهم نمودن مقدمات سفر ریاست جمهوری در شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار در این خطه حضور پیدا کردند تا الزامات و برنامه‌های اجرایی در این سفر به نحو منسجم‌تری هماهنگی و عملیاتی شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار ، تهران ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار