بلورساز گفت: مشکل میزان تعرفه‌های متخصصین کودک توسط انجمن به وزارت بهداشت اعلام شده است.

محمد رضا بلورساز، دبیر انجمن متخصصان کودکان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: کنگره انجمن کودکان 2 تا 5 اردیبهشت ماه سال جاری به مناسبت یادبود استاد محمد قریب در سالن کتابخانه ملی برگزار می‌شود. 

وی افزود: این کنگره با هدف ارتقای سطح علمی متخصصین کودکان، عمومی و رشته‌های وابسته برگزار می‌شود. 

دبیر انجمن متخصصین کودکان ادامه داد: کنگره کودکان ایران بر اساس سخنرانی‌ها و میزگردها برگزار می‌شود در این سخنرانی‌ها به مسائل مختلفی چون بیماری‌های عفونی، خون، کلیه، اعصاب، ایمونولوژی و آلرژی، روانپزشکی،‌ مصرف به جای آنتی بیوتیک‌ها، کم‌خونی و بیماری‌های عفونی کلیه و اعصاب می‌پردازد. 

بلورساز در خصوص سطح آموزش متخصصین کودک در کشور عنوان کرد: متخصصین کودکان از سطح بالای آموزشی برخوردار هستند و آموزش‌های آن‌ها در قالب کنگره و 2 آموزش مدون همه ساله انجام می‌شود و بیشتر متخصصین اطفال در سطح شهر به منظور بازآموزی در این دوره‌ها شرکت می‌کنند. 

وی با اشاره به مشکلات متخصصین کودک تصریح کرد: متخصصین کودک در خصوص تعرفه‌ها با مشکل مواجه هستند. میزان ویزیت برای متخصصین اطفال 26 هزار تومان و برای فوق‌تخصص این رشته 33 هزار تومان است در صورتی که فوق تخصص رشته‌های دیگر 50 هزار تومان ویزیت دریافت می‌کنند. 

بلورساز اظهار داشت: مشکل میزان تعرفه‌های متخصصین کودک توسط انجمن وزارت بهداشت اعلام شده است و پیشنهاد خود را در این باره به آنها ارائه داد‌ایم. هم‌اکنون منتظر اعلام تصمیم گیری وزارت بهداشت در این خصوص هستیم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.