معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان از اعزام 300 نفر، از کارکنان قضائی و اداری دادگستری استان کرمان به مناطق جنگی جنوب در اردوی راهیان نور سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری، محمد باقر اسلامی با اعلام این خبرافزود: دادگستری استان کرمان بعد از تهران همراه با خراسان رضوی بیشترین میزان جذب اعتبار را در حوزه اعزام راهیان نور در قوه قضائیه داشته است

این مقام قضائی گفت : کارکنان از یازده حوزه قضائی استان کرمان در این سفر زیارتی شرکت داشته اند.

اسلامی افزود : در اردوی راهیان نور سال94 نوآوری های جدیدی در موضوعات فرهنگی برای بهره وری هر چه بیشتر از این سفر معنوی به اجرا در آمد.

این مقام قضائی فعالیت های فرهنگی در این سفر را ختم چهار دوره قرآن کریم، و ختم 158 هزار صلوات اعلام کرد و گفت: توزیع بسته های فرهنگی ، شامل کتاب معراج- سررسید94 ،ویژه نامه پرواز، بروشور های مناطق عملیاتی را از اقدامات این معاونت در طول سفر دانست.

این مقام قضائی افزود: در این سفر معنوی و فرهنگی مسابقاتی از جمله ، مسابقه فرهنگی ویژه نامه پرواز، بهترین خاطره من از سفر؛ متن های ادبی و خاطره نویسی و مسابقه پیامکی همفسر برگزار گردید که به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا گردید.

معاون فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: اجرای رادیو همنوا با کاروان، و برنامه های ویژه برای کودکان همراه کاروان و اهدا جوائز به انان از دیگر فعالیت های این معاونت بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.