مدیرکل روابط عمومی شرکت پست گفت: برای نخستین بار امکان معرفی شرکت پست، تمامی خدمات و سرویس های متنوع پستی بر روی تلفن های همراه از طریق نصب نرم افزار جامع و کاربردی " ̓پستک" فراهم گردید.

نرم افزار بهره مندی از خدمات پستی بر روی تلفن همراه راه اندازی شد/پستک نرم افزار قابل نصب بر روی تلفن همراه
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ترابی مدیرکل روابط عمومی شرکت پست با اشاره به بهره مندی خدمات پستی برروی تلفن همراه اظهار کرد:در راستای ارایه خدمات اطلاع رساني نوين به مشتريان، هوشمندسازی خدمات و پاسخگویی بهینه به نیازهای مخاطبان، نرم افزار  " ̓پستک"  که نخستین نرم افزار قابل نصب بر روی تلفن همراه ،از طریق اتصال به شبکه اینترنت می باشد از سوی شرکت پست تهیه گردیده است.

وی افزود: این برنامه کاربردی بر روی تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب می باشد و هموطنان می توانند با نصب آن از خدمات، فعالیت ها و آنچه که از شبکه پستی می خواهند بدانند مطلع گردند.

ترابی با بیان اینکه " ̓پستک" اطلاعات مفید و جامع پستی را به زبانی ساده در اختیار کاربران می گذارد ،تصریح کرد: این برنامه از نه قسمت اصلی تشکیل گردیده که شامل تلفن واحدهای پستی، سرویس ها و خدمات پستی، کدپستی ، روند سیر مرسولات، مقررات پستی، تمبر،  پی گیری مرسولات پستی و روش های پرداخت هزینه پستی است.

وی درخصوص دسترسی به این نرم افزار پستی گفت: هموطنان عزیز می توانند به منظور تهیه " ̓پستک"  آن را از  آدرس الکترونیکی http://cafebazaar.ir/app/ir.co.postak/?l=fa به طور رایگان دانلود نمایند.

گفتنی است؛ پیش از این، همزمان با روز جهانی پست، سرویس "پست همراه"  بر بستر USSD ، با ارایه برخی از خدمات پستی نیز راه اندازی گردید که بهره مندی از این سرویس بدون اتصال به اینترنت برای کاربران مقدور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: نرم افزار ، پست ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار