صحبت‌های جنجال‌برانگیز «شهاب حسینی» در خصوص سینما + فیلم

«شهاب حسینی» در سمینار بازیگری که عصر روز ۲۳ فروردین در جشنواره فیلم «سما» در میان استقبال زیاد مخاطبان در سالن اصلی سینما فلسطین برگزار شد، صحبت‌های جنجالی را درخصوص سینما مطرح کرد.

به گزارش گروه صوت و فیلم باشگاه خبرنگاران، «شهاب حسینی» در سمینار بازیگری که عصر روز ۲۳ فروردین در جشنواره فیلم «سما» در میان استقبال زیاد مخاطبان در سالن اصلی سینما فلسطین برگزار شد، صحبت‌های جنجالی را درخصوص سینما مطرح کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۳۸ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
درود بر شرفت که مردم رو با شعور خطاب میکنی و دغدغه انسان بودن رو داری نه مثله بقیه که دغدغه شون شده عکس گرفتن تو زوایای مختلف و گذاشتن تو شبکه های اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
حميدرضا
۰۸:۰۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
آفرين به اين بازيگرخوب كشورمون بنده احسنت ميگم بهشون اين تعريفي كه از سينماي ايران ايشون كردند دقيقا تعريفي و خطي است كه شهيد آويني به آن پرداخته و اين انتظارقاطبه مردم ماست از سينماكه كاملا با سينماي غرب متفاوته.براي همين حاتمي كيا تونسته در دل ايراني ها خودش رو خوب جابندازه و نمونه هايي مثل ايشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۴
چطور میشه این فیلمو دانلود کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
محدثه حبیب زاده
۲۳:۴۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
بسیار سخنان محکم و عمیقی را مطرح کردند. سخنانی که در پی برانگیختن نیکی و ارزش های انسانی است. سخنانشان نه محدود به بازیگری، که وظیفه ی انسانی و سعادت او را نشانه می رفت. این نگاه بسیار پسندیده است که هر فردی در هر جایگاه و منصبی خود را ذره ای از نظام هستی بداند که سزاوار است در جهت کمال آن گام بردارد و دغدغه اش از تقلا در کف و ظاهر، به اندیشه و کاوش در عمق معانی تعالی یابد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
احسنت سینمای ایراننیاز مند چنین هنرمندانی هست که از ارزش هاسرشون میشه نه متقلدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
دقیقا کجاش جنجال برانگیز بود؟