مطیعی با بیان اینکه در سال جاری ردیف مستقلی برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته شده است، گفت: درحال حاضر بیش از ۱۷. ۵ درصد خوابگاه‌های دانشجویی کشور عمر بالای ۱۵ سال دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه وزارت علوم صبح امروز در جلسه‌ تودیع خود که در جمع کارمندان و کارکنان صندوق رفاه وزارت علوم و با حضور برخی از رؤسا و معاونین دانشگاه‌ها در سالن صندوق رفاه وزارت علوم برگزار شد، افزود: دامنه فعالیت صندوق رفاه وزارت علوم دارای برد کوتاه و بلند مدت است و اثرات آن کل جامعه علمی کشور را به سمت خود می‌کشاند. 
 
وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علم در سه حوزه توانمند سازی مالی با ارائه تسهیلات، ارائه خدمات رفاهی در خوابگاه‌ها و تغذیه جایگاه خطیری دارد و ماهیت وظایف این صندوق در بخش حمایتی، نظارتی، برنامه‌ریزی و مدیریتی است. 
 
رییس سابق صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: از جمله نقص‌های این صندوق قبل از ورود من به این حوزه وضعیت سخت‌افزاری نامناسب، حضور تعداد زیادی از کارمندان در چارت غیر قانونی و بودجه و اعتبارات این صندوق بوده است که تا حد زیادی این مشکلات برطرف شده است. 
 
مطیعی بیان داشت: در سال ۹۴ ردیف مستقلی برای تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته شد زیرا بیش از ۱۷. ۵ درصد خوابگاه‌های دانشجویی عمر بالای ۱۵ سال دارند. 
 
وی خاطر نشان کرد: تلاش شد انظباط مالی طی دو سال گذشته بر صندوق رفاه وزارت علوم حاکم شود. 





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار