سرمربی ناپولی گزینه اصلی جایگزینی پیگرینی

مطبوعات انگلیس از حضور بنیتز به عنوان جایگزین اصلی مانوئل پیگرینی در باشگاه منچستر سیتی خبر دادنند.

سرمربی ناپولی گزینه اصلی جایگزینی پیگرینیبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روزنامه میرر در شرایطی که باشگاه سیتی روند نزولی در پیش گرفته است و در دربی منچستر با 4 گل بازی را به یونایتدی‌ها واگذار کرد.

مالکان عرب باشگاه  منچستر سیتی به  فکر افتاده‌اند پیگرینی را اخراج و سرمربی دیگری را جایگزین کنند که مطالبات آنها را برآورده  کند.

از این رو پاتریک ویرا را به عنوان مربی موقت این تیم معرفی خواهن کرد و با رافائل بنیتز که این روزها ساز جدایی از ناپولی و حضور دوباره در لیگ پریمیر را دارد وارد مذاکره خواهند شد.

این در حالی است که پپ گورد یولا نیز یکی دیگر از گزینه‌های این باشگاه  محسوب می‌شود، اما هم اکنون رافائل بنتیز اسپانیایی که تجربه در لیگ پرریمیر را با تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول در کارنامه خود دارد به نظر می‌رسد گزینه مناسب‌تری است و مربی 54 ساله که با تیم‌های لیگ  برتری توانسته به 5 قهرمانی دست  یابد گزینه محتمل  شیخ منصور به شمار می‌رود.

گفتنی است: باشگاه منچستر سیتی هم اکنون با یک امتیاز درحالی در جایگاه چهارم جدول قرار دارد که لیورپولی‌ها تنها با این تیم منچستری 4 امتیاز اختلاف دارند و انگیزه زیادی دارند تا بتوانند سیتی را بگیرند و مانع حضور این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار