رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین المللی رودهن گفت: واحد رودهن، شاخص‌ترین واحد‌ شرق استان تهران در زمینه توسعه علمی و عمرانی جامعه محسوب می شود.

نقی شجاع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با تلاش دلسوزانه همه دست اندرکاران قبلی و فعلی، این مهم برای این دانشگاه به وجود آمده که در زمینه توسعه علمی و عمرانی جامعه به جایگاه و وضعیت کنونی رسیده است.

وی افزود: برای این واحد دانشگاهی باعث افتخار است که از حضور و تجربیات مفاخر و شخصیت‌های علمی بهره‌مند شده‌ایم و این مهم تنها به دلیل داشتن عرق ملی، مذهبی و دانشگاهی این افراد و توجه جدی مسئولان ارشد، هیئت امناء و رویکرد دانشجو محوری دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به رشد و اعتلأ در این مجموعه عظیم دانشگاهی حاصل شده است.

شجاع افزود: دانشگاه بزرگ رودهن تا کنون دستاورد های مهمی در زمینه های علمی برای کشور به دست آورده و خدا را شاکریم که اساتید برجسته و مجرب کشوری در این دانشگاه در حال تدریس هستند.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین المللی رودهن با 25 هزار دانشجو یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های سطح کشور و خاورمیانه محسوب می شود.

انتهای پیام/س
برچسب ها: واحد ، علمی ، عمرانی ، دانشگاه ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.