مدافع تیم فولاد گفت: قبلا در تیم نفت بازی کردم و این تیم را خوب می شناسم . هر دو تيم کار سختي در پيش دارند و اميدوارم برنده آن فولاد باشد.چرا که ما برای بقا در کورس قهرمانی باید بازی را ببریم.

احمد آل نعمه در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در دو بازی آینده مقابل تیم های نفت مسجدسلیمان و راه آهن آسان نیست.با این حال بسیار امیدواریم .چرا که اگر اين دو مسابقه را ببريم به سهميه اميدوار خواهيم شد در غير اين صورت شانسي براي آسيا نداريم پس هر طور شده بايد امتياز بگيريم حالا نفت باشد يا هر تيم ديگري.
 
این بازیکن  افزود:ما باید در این بازی و بازی با راه آهن امتیاز بگیریم چرا که بازی های راحت تری به نظر می رسند و اگر سه امتیاز را نگیریم کارمان  برای کسب سهمیه سخت‌تر خواهد شد.
 
آل نعمه با اشاره به بازی با تیم های قعر نشین گفت:در 5 هفته باقی مانده تمام بازی های ما با تیم های قعر نشین است و اگر تکلیف آنها در دو هفته پیش رو مشخص نشود برای کسب امتیاز مقابل ما با چنگ و دندان بازی می کنند و کار برای تیم ما سخت خواهد شد.از سوی دیگر در هفته‌هاي پاياني تيم هاي بالاي جدولي با هم بازي دارند و احتمال دارد امتيازات را خراب کنند واین به نفع ما خواهد بود. به این ترتیب هر چه به هفته های پایانی نزدیک می شویم حساسیت بیشتر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار