به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت"این سامانه از صبح دیروز با 900 کاربر در 4 شیفت بصورت شبانه روزی در حال ثبت درخواست و شکایات از مردم استان است.
جعفر صفری با اشاره به اینکه سامانه 111 تا پایان روز پنجشنبه فعال است افزود: مردم ضمن تماس با این سامانه باید پس از اعلام کد ملی ، نام و نام خانوادگی و نام پدر ، مشکل خود را بصورت موضوعی مطرح و کد رهگیری دریافت کنند.
وی گفت: مسولان و کارشناسان پس از بررسی ، بعد از 20 روز از طریق پیام تلفنی به فرد اعلام خواهند کرد که این درخواست و شکایات آنان در چه مرحله ای قرار دارد و به کدام دستگاه ارجاع خواهد شد.
صفری همچنین از راه اندازی یک غرفه با نام" پیک امید" در ستاد سامانه 111 که در سالن یادگار امام راه اندازی شده است خبر داد و افزود: این ستاد با هدف پیگیری مشکلات و خواسته های مردم با همکاری نمایندگان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، دستگاه های اجرایی، فرمانداریها و شرکت های مخابرات و توزیع برق گیلان راه اندازی شده است.
انتهای پیام/ع