رییس جمهور گفت:در سال همدلی و همزبانی ،به دنبال توافق عزت مندانه ، تامل سازنده با جهان ،اعتدال و میانه رویی هستیم و لغو تحریم ها مهمترین موضوع مذاکرات پیش رو است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت؛ دکتر روحانی با بیان اینکه در مذاکرات هسته ایی طرف مقابل ما مجلس،دولت و سنای آمریکا نیست گفت: ما در حال مذاکره با 5+1 هستیم و اگر تمام تحریم ها علیه کشورمان لغو نشود، این مذاکرات از نظر ما به پایان نرسیده است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در سال همدلی و همزبانی ،به دنبال توافق عزت مندانه ، تامل سازنده با جهان ،اعتدال و میانه رویی هستیم ،افزود: به دولت های استکباری میگوییم دوران افراط گری به سر آمده است.

وی با بیان اینکه با توفیق خداوند تاکنون هر چه به مردم خوبمان قول داده ایم عملی شده است ،گفت: کشور را در سال نو از رکود خارج میکنیم و امسال سال رونق اقتصادی ، رفاه همگانی و توسعه و پیشرفت است.

دکتر حسن روحانی گفت: ملت ما در دوران 8 سال دفاع مقدس پیروز شد و در مذاکرات هسته ایی هم ملت ایران پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم ولایتمدار استان گیلان با اشاره به مذاکرات ایران با 6 قدرت جهانی در هفته آینده گفت : زمان رسیدن به یک توافق واحد و امضای توافق نامه باید همه تحریم ها همزمان و به طور یکجا حذف شود.

وی به حمایت همیشه رهبر معظم انقلاب و مردم کشور اشاره کرد و افزود : در سایه همدلی و همزبانی ملت و دولت پیروز صحنه مذاکرات خواهیم بود.

دکتر حسن روحانی در جمع مردم گیلان سال پیش رو را سال رونق اقتصادی خواند و گفت : در عرصه اقتصادی به دنبال ثبات اقتصادی ،رفع موانع سرمایه گذاری ،جذب سرمایه داخلی و خارجی ،در کنار آرامش و امنیت در منطقه هستیم.

انتها پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.