بررسی طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در «خانه ملت»

در هشتاد و هشتمین برنامه خانه ملت روز پنج شنبه طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اعاده شده از شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، در هشتاد و هشتمین برنامه خانه ملت روز پنج شنبه طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر اعاده شده از شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این برنامه که ساعت 15:50 از شبکه یک پخش می شود، درخصوص طرح تجهیز و نوسازی مساجد با حجت الاسلام و المسلین محمد سادات ابراهیمی، نماینده مردم شوشتر و گتوند و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان گفتگو شده است. 

همچنین با جبار کوچکی نماینده مردم رشت، علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و رمضان علی صبحان نماینده مردم سبزوار در باره طرح اصلاح بخشی از مقررات آیین نامه داخلی مجلس گفتگو شده است.

 طرح سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرکشی اعضای فراکسیون حمایت از معلولین از مراکز توانبخشی در وردآورد  و خبرهای کمیسیون های مجلس از دیگر بخش های برنامه روز پنج شنبه 27 فروردین خانه ملت است. 

خانه ملت به تهیه کنندگی محسن رفیعی، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که پنج شنبه ها ساعت15:50 از این شبکه پخش می‌شود.


انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار