فرکی: از روی دست برانکو تقلب می‌کنم

سرمربی تیم سپاهان گفت: امیدوارم در بازی فردا بتوانم از تجربیات برانکو بهره ببرم و از روی دست وی تقلب کنم.

فرکی: از روی دست برانکو تقلب می‌کنمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان امروز برگزار شد.

*خوش و بش برانکو با حسین فرکی در کنفرانس خبری

حسین فرکی و برانکو بعد از اینکه با یکدیگر در کنفرانس خبری روبرو شدند همدیگر را در آغوش گرفتند و خوش و بش کردند.

فرکی و برانکو زمانی در تیم ملی همکار یکدیگر بود و برانکو سر‌مربی تیم ملی بود و دستیارش فرکی بود. 


بر این اساس فرکی بعد از مواجعه شدن  با برانکو بیان کرد: من همیشه احترام  استاد و شاگردی را حفظ می‌کنم. بر این اساس همواره به برانکو احترام می گذارم.

حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی در مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت:‌ این کنفرانس اولین کنفرانس ما در سال جدید در تهران به حساب خواهد آمد و از این فرصت استفاده می‌کنم و سال جدید را به همه تبریک می‌گویم.

وی بیان کرد: بازی با پرسپولیس در این مقطع به طور حتم متفاوت تر از دیگر دیدارهای ما خواهد بود چرا که نسبت به گذشته تغییراتی در این تیم ایجاد شده است. این دومین  تجربه من با سپاهان در مقابل تیم پرسپولیس است و در بازی رفت زمانی که در مقابل تیم پرسپولیس قرار گرفتیم من به مدت 3 هفته کار خود را آغاز کرده بودم و خیلی چیزها برای من مشخص نشده بود ولی در نهایت توانستیم یک بر صفر بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

فرکی تصریح کرد: پرسپولیس تیمی است که درگیر جام باشگاه های آسیا است و جا دارد موفقیت پرسپولیس را در آسیا تبریک بگویم از طرفی دیگر حضور برانکو روی نیمکت پرسپولیس برای اولین بار خواهد بود. به نظر من جایگاه واقعی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اینجا نیست و اتفاقاتی مدیریتی باشگاه پرسپولیس باعث به وجود آمدن این مشکلات شده است.

سرمربی تیم سپاهان افزود: این بازی برای ما بسیار مهم خواهد بود و ما به عنوان مهمان قرار است به مصاف این تیم برویم و شرایط نسبت به دوره قبل تفاوت زیادی کرده است حضور برانکو برای هواداران پرسپولیس باعث ایجاد انگیزه بسیار زیادی شده است ولی باید بگویم ما هم مدعی قهرمانی هستیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم جایگاه خود را در جدول حفظ و ارتقا ببخشیم.

وی افزود: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و با تمام احترامی که برای تیم پرسپولیس قائل هستم اما برای برد به تهران خواهیم آمد.

وی درباره فراز و نشیب‌های تیم سپاهان افزود: وجود فراز و نشیب‌ها در هر تیم عادی است و ممکن است برای اکثر تیم‌ها اتفاق بیفتد و باید بگویم که در بازی های گذشته می توانستیم نتایج لازم را کسب کنیم اما به دلایل مختلف این امر صورت نگرفت.

فرکی درباره خلعتبری افزود:‌ درباره این مسئله زیاد اظهار نظر نمی‌کنم و اتفاق خاصی نیافته اس.ت خلعتبری نسبت به من محبت داشته و در حال حاضر نیز خواهد داشت. وی امروز همراه ما به تهران نیامد و احساس کردم از لحاظ ذهنی تمرکز لازم را ندارد ولی این را هم باید بگویم که او از لحاظ فنی یکی از بهترین های تیم سپاهان است و این تصمیم را من شخصا گرفته ام و به خاطر خودش بوده که  نخواستم در بازی فردا شرکت کنم و قرار است بعد از این با او صحبت کنم تا مشکلات برطرف شود و بحث خلعتبری بحث انضباطی یا اخلاقی نیست.

وی درباره برانکو و شناختی که از وی دارد بیان کرد: موضوع شناخت دو طرفه است و از برانکو تشکر می کنم به خاطر لطفی که در برنامه 90 درباره من اظهار کرد و این رابط متقابل است و خوشحالم که وی را دوباره از نزدیک می‌بینم بعضی از افراد درباره برانکو کم لطفی کرده‌اند و نتوانسته‌اند حق مطلب را نسبت به وی ادا کنند. برانکو فردی است که کارنامه قابل قبولی دارد اما برانکو بعد از جام جهانی 2006 ایران را غریبانه ترک کرد، من خوشحالم که برانکو برگشته و آرزوی موفقیت برای وی دارم از طرفی دیگر برانکو هنوز نسبت به کارش در پرسپولیس مسلط نشده است اما امتحان خود را پس داده و در همه جا نمره قبولی کسب کرده است و باید اجازه دهیم که افکارش را در پرسپولیس پیاده کند.

فرکی افزود: خیلی از مسائل را به برانکو آموختم و امیدوارم فردا از دست وی تقلب کنم من شاگرد افرادی از قبل لطفی، شاهرخی و حبیبی بودم و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم و نقش اصلی را بازیکنان در این بازی ایفا کنند و در پایان دوستی و رفاقت باقی بماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، سپاهان ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار