میشل باکمن معتقد است توافق لوزان نشانه پشت کردن آمریکا به اسرائیل و پایان دنیا است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از جروزالم پست، "میشل باکمن" نماینده سابق جمهوری خواه در کنگره آمریکا با انتقاد از عملکرد آمریکا در قبال توافقنامه هسته ای ایران اظهار داشت، توافق هسته ای اوباما با ایران نشانه پایان دنیا و بازگشت قریب الوقوع مسیح است.

وی درمصاحبه با شبکه رادیویی ژان مارکل مدعی شد:" اگر اوباما و ایالات متحده به اسرائیل پشت کنند، نفرین ایالات متحده را فرا خواهد گرفت و این شبیه به چیزی است که در روزهای پایانی دنیا رخ میدهد. البته آن روزها نه تنها ترسناک نیست بلکه به روزهایی هیجان انگیز در تاریخ آمریکا تبدیل خواهد شد. جهان در آغوش فساد است ولی آنچه باعث امیدواری است حرکت دنیا طبق "ساعت خدا" است."

وی در ادامه افزود:" اگر ما همانند اوباما به اسرائیل پشت کنیم، شاهد پیامدهای منفی و بازگشت به عقب خواهیم بود. چیزی که انجیل هم درباره اسرائیل و پیدایش آن به ما می گوید و ما نباید با اشتباهات خود آمریکا و مردمش را وارد بلایای اقتصادی و طبیعی کنیم.

"باکمن" یک مسیحی بنیادگراست و معتقد است مسیحیانی که به اسرائیل پشت کنند مورد قهر و مجازات خدا قرار می گیرند و از برکت دور می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
واله ما از خدایمان است مسیح علیه السلام ظهور کند
آخرین اخبار