محسن بهرام گفت: اولین جلسه‌ترین تیم ملی بزرگسالان بدون هیچ مشکلی برگزار شد وتمرینات سبک را انجام دادیم.

سابقه درخشان توکلی مشخص است/سرمربی تصمیم می گیرد در چه مسابقاتی شرکت کنممحسن بهرام‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در اولین روز تمرینات سبکی انجام دادیم واین جلسه بیشتر حول محور انتقال اطلاعات و هماهنگی بین ملی‌‌پوشان و سرمربی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه وزنه‌برداران در لیگ هم حضور داشتند آمادگی 80 درصدی را دارند و با تمرینات بیشتر به طور حتم در دوره‌های بعدی به آمادگی کامل می‌رسند.

نایب قهرمان وزنه‌برداری کشور با اشاره به تمرین زیر نظر حسین توکلی بیان کرد: سابقه توکلی در تیم ملی جوانان مشخص است. توکلی از نظر داخلی مربی با اعتقادی است و حتی در دنیا هم جز مربیان شاخص است و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی را با وجود وی کسب کنیم.

بهرام‌زاده در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر وزنه‌برداری جو آرام به دور از حاشیه‌ای دارد و در اردو هم هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی دارید گفت: باید با توکلی صحبت کنیم تا وضعیتم روشن شود که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنم یا جهانی؟

بهرام‌زاده افزود: برنامه های اصلی من برای چند سال آینده است زیرا با توجه به تازگی با نظر مربیان به دسته فوق سنگین آمده‌ام مدتی طول می‌کشد بدنم آمادگی لازم را پیدا کند. دسته 105 کیلوگرم برای من تمام شده بود و باید در فوق سنگین حضور پیدا می کردم.

محسن بهرام‌زاده در پایان با اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون خاطر نشان کرد: من به شخصه امیدوارم هر کسی که سکان هدایت را به عهده می‌گیرد به وزنه‌برداری خدمت کند تا پله‌های موفقیت را هر چه بیشتر طی کنیم زیرا وزنه‌برداری ایران لایق کسب بهترین مقام‌ها در جهان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار