به گزارش گروه صوت و فیلم باشگاه خبرنگاران، نزدیک
به هشت سال از آغاز تغییر شیوه ارزشیابی دانش آموزان مقطع دبستان میگذرد
در شیوه قدیمی دانش آموزان بر اساس نمره امتحانات ارزشیابی میشدند و در
شیوه فعلی دیگر خبری از نمره نیست و دانش آموزان با گذارهای مثل ضعیف، خوب و
عالی ارزشیابی میشوند.
حالا یک بار دیگر طرحی در آموزش و پرورش برای
تغییر شیوه توصیفی مطرح شده که سئوالات متعددی را هم در ذهن والدین دانش
آموزان و هم معلمان و کارشناسان حوزه آموزشی ایجاد کرده است.
ضميمه تحليلی خبر ساعت 8 صبح راديو ايران را در "پیک بامدادی" میشنوید.
انتهای پیام/