نقش محیط زیست بر سلامت روی موج تندرستی

برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» شبكه راديويی سلامت، پنجشنبه ـ 27 فروردين ماه، با موضوع «نقش محیط زیست بر سلامت» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت؛ موضوع سلامت انسان از دیر باز مورد توجه و اهمیت خاص قرار داشته و رعایت بهداشت امری ضروری و انکار ناپذیر در همه زمان‌ها و جوامع بوده است. در این میان، برخی اعتقاد دارند که رعایت بهداشت فردی و خانوادگی ضامن سلامت انسان هاست؛ اما برخی دیگر معتقدند که علاوه بر موارد فوق حفاظت از محیط زیست در محدوده شهر، روستا و حتی فراتر از مرزهای بین‌المللی است که می‌تواند ضامن سلامت انسان‌ها باشد.

برنامه «عصرتون سلامت» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که روز پنجشنبه با حضور مهندس جوکار، کارشناس محیط زیست از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه موضوع نقش محیط زیست بر سلامت را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

يادآور مي شود، برنامه رادیویی «عصرتون سلامت» پنجشنبه هر هفته با حضور کارشناسان مذهبی، روان شناسان و بخش های متعددی چون لطیفه، گزارش، موسیقی و مصاحبه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار